millaisen Disney elokuvan sinä katsoisit varmana

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli kuten nimi kertoo minkälaisen disney leffan katsoisit satavarmana jotta saadaan enemmän juttua lisätään sivuaiheita 1.minkä ikäisille se olisi 2.olisiko se piirretty vai animaatio 3.kenet haluaisit sen piirtävän/suunnittelevan

itse haluaisin jännitystä enemmän.se voisi olla joku K10.se voisi olla animaatio(tietokoneella tehty)erityistä tekijä suosikkia en toivo kunhan sen joku luo :)

Kommentit (7)

Vierailija

Itseäni viehättäisi Disneyn perinteinen piirrosanimaatio, joka sijoittuisi Suomeen. :) Olisihan se aika hienoa, että näin piskuinen maa pääsisi pääosaan. (Lisäksi, jos en aivan väärin muista, joskus Aku Ankassa jonkun henkilön haastattelun yhetydessä väläytettiin mahdollisuus Suomeen sijoittuvasta elokuvasta... Muistaako kukaan muu tätä vai olenko keksinyt omiani?)

Vierailija

Lainaus:
Re: millaisen Disney elokuvan sinä katsoisit varmana

Ankkaneitonen - 08.01.11 06:17 (ID 691317) Itseäni viehättäisi Disneyn perinteinen piirrosanimaatio, joka sijoittuisi Suomeen. :) Olisihan se aika hienoa, että näin piskuinen maa pääsisi pääosaan. (Lisäksi, jos en aivan väärin muista, joskus Aku Ankassa jonkun henkilön haastattelun yhetydessä väläytettiin mahdollisuus Suomeen sijoittuvasta elokuvasta... Muistaako kukaan muu tätä vai olenko keksinyt omiani?)

En muista sellaista, vaikka olisihan se ihan kivaa. No, itse haluaisin jonkun Tuplanolla tai Taikaviitta elokuvan joka voisi olla ihan piirretty. Tai tietokoneanimoitu. Ihan sama minulle.

Vierailija

Minustakin Taikaviitta -aiheisia elokuvia olisi kiva nähdä lisää. Niitä oli (/on) liian vähän. : S Mutta tulevaisuushan voi aina näyttä valoisammalta.

Mutta... mikäli minua yhtään tuntee, voi minun arvatakin sanovan näin: Ultrasankarit -elokuva olisi, niiin pakko nähdä. Mutta, sitä odottelessa, joku Aku -elokuva olisi hauska nähdä. Ainahan Akun toilailuja on kiva katsella. Hyvänä lisänä siihen olisi, että siinä nähtäisiin Iines ja Tupu, Hupu ja Lupukin. Ja ehkäpä Mikkiä, Hessua ja sitä rataa...

// Ihmiset käyvät katsomassa, mutta kukaan ei uskalla kommata..

~ Viitta on voimaa!!

Vierailija

Lainaus:
Re: millaisen Disney elokuvan sinä katsoisit varmana

Ankkaneitonen - 08.01.11 06:17 (ID 691317)

Itseäni viehättäisi Disneyn perinteinen piirrosanimaatio, joka sijoittuisi Suomeen. :) Olisihan se aika hienoa, että näin piskuinen maa pääsisi pääosaan. (Lisäksi, jos en aivan väärin muista, joskus Aku Ankassa jonkun henkilön haastattelun yhetydessä väläytettiin mahdollisuus Suomeen sijoittuvasta elokuvasta... Muistaako kukaan muu tätä vai olenko keksinyt omiani?)

samoin!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
akupoju: No, itse haluaisin jonkun Tuplanolla tai Taikaviitta elokuvan joka voisi olla ihan piirretty.

Siis piirroselokuva. Tuolla nimellä sellaisia elokuvia kutsutaan. :)

Minusta joku Akun seikkailu olisi hauska. Mut mielellään sellainen vanhemmillekin kastsojille kuin ala-asteikäisille. Taikaviitta ja Tuplanolla -leffatkin voisivat olla ihan mukavia. Timon ja Pumba -leffaa olisi myös hieno katsoa. Siinä saisi seikkailla myös Aku, Mikki, Hessu ja Bernard ja Bianca. Ja miksei myös Thomas O'Malley Aristokatit -leffasta. Jep, kyllä näitä ideoita löytyy. ;)

Vierailija

Lainaus:
millaisen Disney elokuvan sinä katsoisit varmana

Tompsi - 17.08.10 06:58 (ID 615066)

itse haluaisin jännitystä enemmän.se voisi olla joku K10.se voisi olla animaatio(tietokoneella tehty)erityistä tekijä suosikkia en toivo kunhan

sen joku luo :)

Myös piirretyt ovat animaatioita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat