Luonto-topic

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No, niin. Ennen kin valitatte, voin kertoa, että tiedän tämmöisen olevan jo. Tein uuden, koska siihen on vastattu viimeksi puoli vuotta sitten ja aloitusviesti on tosi suppea. Siksi siis uusi topic. Niin, ja siellä puhutaan paljon ulkoilusta.

Elikkä siis täällä keskustelua luonnosta ja kaikkea luontoon liittyvästä luonnonkatastrofeista eläimiin. Eli sana on vapaa, mutta visaa täällä ei käydä, sillä sille on käsittääkseni oma topic.

Ja tässä minun asiani:

Minun mielestäni luonnossa oleminen on mukavaa, sillä se rauhoittaa jaa saa raitista ilmaa. Maapallon luonnossa minua kiinnostaa eniten Andit j Etelä-Afrikan sademetsät. Myös Amazon on kiinnostava aihe. Mutta miksi? Siksi, koska niistä ei koskaan lopu aiheet, sillä niissä on paljon tutkimattomia alueita ja luonto on monipuolinen. Seuraan mielelläni luotodokumentteja juuri niiltä alueilta.

Ja tämä vuosi on ollut kmmallinen luonnonkatastrofien kannalta. Esimerkiksi Suomessa on ollut isot myrskyt, mutta ei niitä voi vielä katastrofeiksi sanoa. Mutta sitten Kiinassa on ollut pahoja rankkasateita ja mutavyöryjä, joissa on kuollut satoja. Pakistanissa on maan pahimmat tulvat 80 vuoteen ja sinne iskee ruokapula. Venäjällä on taas ollut pahat maastopalot. Ei myöskään saa unohtaa Meksikonlanhden öljy-tuhoja, eikä Haitin viimevuotista maanjäristystä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat