Seikkailutietovisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämä on seikkailutietovisa. Vähän niin kuin Amasing Race, mutta tämä on myös tietovisa. Tämän topicin idea on yhdistää tietovisa, ja agenttitopic, mutta ei siis AGENTTitopic, vaan tavallaan SEIKKAILUtopic. Tässä topicissa matkataan ympäri maailmaa, ja laitetaan aivot hommiin. Jos ollaan New Yorkissa, niin tulee New Yorkiin kuuluva kysymys. Jos ollaan aavikossa, niin on aavikkoaiheinen kysymys. Eli tälläinen "tietovisaleikki".

Liittyjät jaetaan kahteen heimoon, kummankin heimossa pitää olla (18x. 12) jäsentä. Kun heimot on saatu koolle, niin valitaan molemmille heimolle nimi. Tämä vaikuttaa AA.fin selviytyjät-leikiltä, mutta tämä on erilainen. Sitten annan tilanteen, mitä on tapahtunut. Sitten seikkailu alkaa. Tässä topicissa äänestetään jonkun pois joka kysymyksen jälkeen. Siis, vähiten pisteitä kerännyt heimo pääsee tilaisuuteen, jossa yksi heimolainen äänestetään pois. Tässä leikissä on vielä paljon yllätyksiä, mutten kerro, mitä. Kun pelaaija on vain 7 kummassakin heimossa, niin aletaan äänestää 2 ihmistä kummassakin heimossa pois, ja putoajat pääsevät juryyn. Saanen muuten nimetä sen juryksi. Mutta tällä kertaa jurylaiset etsivät itselleen parin vastustajaheimossa. Silloin parilliset ovat liitossa. Kun pelaaija on 4, niin juryparit alkavat äänestää 3 ihmistä pois jommassakummassa heimossa. Niin saadaan selville voittaja.

SÄÄNNÖT

*Vain jurylaiset saavat tehdä pariliiton

*Ne, jotka eivät päässeet jäseneksi, eivät valita, vaan odottavat seuraavaa kautta

*Ei spämmiä

*Pudonneet eivät enää pääse tähän topiciin, mutta juryyn pudonneet saavat

*Voittaja saa siirtää kunnian jollekulle, jos haluaa

*Jos keksitte lisää sääntöjä, niin ilmoittakaa minulle.

UUSI SÄÄNTÖ:

*Ei missään nimessä saa luntata. Jos huomaan, että joku lunttaa, niin annan luntaajalle heti porttikiellon.

EROTETUT:

PUDONNEET:

JURYPARIT:

HEIMO 1:

Kroisos -99

kir1

Temer

Tri £uromie$

Paapoja

Karsimo

allu9898

hernikki

hessu hissu!

HEIMO 2:

CrazyDuck12

pottuli

:Kuparikukkulan Kuningas:

hantsus

vikke98

Viitatar2

Maailman Paras-98

loorietta

Joona31

kuriton koira

idulidu2

Linnunpelätin

HEIMO 2. EI PÄÄSE ENÄÄ MUKAAN.

____________________________________________________________________________________________________

Ja nyt jäseneksi vaan! Kun heimot ovat täyttyneet, niin sen jälkeen miettikää heimollenne nimi. Kun kaikki on valmista, niin annan teille tilanteen.

___________________________________________________________________________________________________

UUSI JUTTU: Tämän topicin parantamiseksi kuriton koira ehdotti, että voitaisiin tehdä lista, jossa näytetään haasteet, minkä olen tehnyt. Sitten ei tarvitse vaivalla etsiä haastetta sivujen seasta. ____________________________________________________________________________________________________

TEHDYT HAASTEET:

Sivut

Kommentit (79)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Eikös Fort Tripla joskus suunnitellut täälläistä "Amasing Rase" topicia...? Noh, itse olen vielä mukana AA:n sivujen selviytyjät topicissa joten en vielä ainakaan voi osallistua... Sitten kun on Selviytyjät ohitte minun osalta. ?

Vikke

Vierailija

Vikke, aikoiko Tripla tehdä tietovisatopicia? Tripla aikoi tehdä Amasing Race topicin, juu, mutta mennäänkö Amasing Racessa erämaahan? Savannille? Juu, ei.

Vierailija

Mukana ollaan! Voisin liittyä vaikkapa kakkosheimoon.

//Sori tuplapostaus, mutta ei tarvitse kenenkään alkaa saarnamaan siitä että koneet eivät ole yhtä nopeita kuin me =)

:KK:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat