Viestimaraton: Talli-ilmoitukset ja -ilmoittautumiset

Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

TÄHÄN TOPICIIN AINOASTAAN TALLEIHIN LIITTYVÄT ASIAT! MUUNLAINEN KESKUSTELU VIESTIMARATONISTA LAITETAAN EDELLEEN SILLE VARATTUUN TOPICIIN!

Jos aiot perustaa tulevalle Viestimaraton-kaudelle oman tallisi, ilmoita siitä tähän topiciin. Ilmoita viestissäsi seuraavat asiat:

- Tallin nimi ja lyhenne (jos nimi on Team AkuRoopeHessu, niin lyhenne voi olla vaikka ARH)

- Kuinka monta kilpailijaa talliin mahtuu (jos aiot itse tallipäällikkönä myös kilpailla, niin silloin mahtuu yksi, jos et aio kilpailla vaan olla ainoastaan tallipäällikkönä, silloin mahtuu kaksi)

- Muuta tärkeää liittyen talliisi (Kerro esimerkiksi mitkä ovat tallisi tavoitteet tulevalle kaudelle, minkälaisia vaatimuksia talliin mukaan haluavien kilpailijoiden tulee täyttää jne.)

Jos et halua itse perustaa tallia, vaan haluat liittyä jonkun muun perustamaan talliin, katso tämä topic läpi. Kun löydät mieleisen tallin, ilmoita tässä topicissa haluavasi liittyä talliin. Jos tallipäällikkö hyväksyy sen, olet mukana tallissa.

JOS PERUSTAT OMAN TALLIN, MUISTA SEURATA TÄTÄ TOPICIA AHKERASTI JOTTA HUOMAAT HETI KUN JOKU YRITTÄÄ HAKEA TALLIISI!

Perustan myös itse kaksi tallia joissa olen tallipäällikkönä (muille vain yksi talli per henkilö!) ja niihin molempiin voi tulla kuka vain. Niihin talleihin ei ole mitään vaatimuksia, vaan kuka tahansa joka haluaa jompaankumpaan liittyä, kertokoot siitä tässä topicissa.

Jotta kausi voidaan käynnistää, on mukana oltava vähintään neljä täyttä tallia. Tämä tuleva kausi tulee myös olemaan vähän kuin testikausi talleille. Jos idea toimii, sitä tullaan käyttämään myös jatkossa.

Näihin talleihin siis voi nyt ilmoittautua:

Duck Marathon (DM)

Tallipäällikkö: Santtu99

Kilpailijat: Santtu99 ja ?

Täydet tallit:

OneWay (OneW)

Tallipäällikkö: CrazyDuck12

Kilpailijat: Gabi47 ja N.Äsäviisas

???

Tallipäällikkö: "Hiidenkirnu"

Kilpailijat: kirja ja Vikke98

(Varakirjoittaja: Otto Ankka-94)

Campeón de Escritores (CadEs)

Tallipäällikkö: Fort Tripla

Kilpailijat: Fort Tripla ja hessu hissu!

(Varakirjoittaja: Temer)

Mikin Valinta (MikVal)

Tallipäällikkö: Maailman Paras-98

Kilpailijat: Maailman Paras-98 ja kuriton koira

HOTT (HOTT)

Tallipäällikkö: hantsus

Kilpailijat: hantsus ja Jones Duck

(Varakirjoittaja: joona31)

The Mystical Masters (MysMas)

Tallipäällikkö: Aku Vankkis

Kilpailijat: Musa ja CrazyDuck12

The Duckburg Ducks (DuDu)

Tallipäällikkö: Aku Vankkis

Kilpailijat: Idulidu2 ja pulivari2

Myös muut tähän topiciin jätetyt talli-ilmoitukset tullaan lisäämään tähän aloitusviestiin.

Sivut

Kommentit (86)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En usko, että modet oikein tykkäävät näistä kauhean monesta VM topicista.

Itse perustan tallin nimeltä Messagemarathon Club Duckburg, joten haen kilpailijoita siihen, itse toimin varakirjoittajana, jos jompi kumpi tallissani olevista kilpailijoista ei kerkeä kirjoittamaan.

//Varaan yhden kirjoittajan paikan toistaiseksi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Minäkin perustan tallin, mutta jos siihen ei tule kukaan tulen johonkin muuhun talliin.

Nimeä en ole vielä päättänyt, ajattelin päättää sen mahdollisen tallikaverini kanssa.

Tavoite on ennen kaikkea kolmen parhaan joukossa, jumbosijoille ei missään nimessä pidä jäädä pyörimään. Halukas ilmoittautukoon mahdollisimman nopeasti, jotta saadaan nimi päätettyä.

Fort Tripla

Vierailija

Perustan tallin nimeltä OneWay. Talli on sellainen jossa on Tallipäällikkö ja 2 kuskia.

//:Lyhenne: OneW

-CD-

Vierailija

Joo Vankkis, yritä vältellä tekemästä useita topicceja koska Wondy on ainakin sanonut lukottavansa näitä jos uusia VM-topicceja tulee kuin liukuhihnalta.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Sen 7. kauden tulostopicin saa lukottaa, koska sillä ei mitään tee. Yleiskeskustelutopic on oltava ja näille ilmoituksillekin on oltava omansa. Kun varsinainen kausi alkaa, nämä topicit voi lukottaa, mutta nyt nämä ovat välttämättömiä.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Hessu hissu, lupaatko kirjoitella mahdollisimman pitkiä viestejä tai edes kirjoittaa jokaiseen kilpailuun? Yksin on vaikea nostaa sijoitusta ylöspäin. Voitaisiinko miettiä nimeä?

Tallini tavoite on ensisijaisesti olla kolmen parhaan joukossa kuten sanoin ja välttää jumbosija, kaikki sijoitukset siitä ylöspäin ovat pelkkää plussaa.

Fort Tripla

Vierailija

Perustan tallin, Mikin valinta (MikVal) Sellainen, että siinä on tallipäällikkö ja 2 kuskia. Voin olla yksi osallistuja tallissamme.

Meidän talli

Tarkoitus välttää kolme viimeistä sijaa ja vastata kaikkiin kilpailuihin.

Vierailija

Hyväksyn Gabi47:kan talliini.

//: N.äsäviisas pääsee myös talliini.

////: VAnkkis? Voiko kilpailla jos on tallipäällikkö, mutta ei kilpaile tallin puolesta?

-CD-

Vierailija

Lainaus:
Re: Viestimaraton: Talli-ilmoitukset ja -ilmoittautumiset

CrazyDuck12 - 26.08.10 07:20 (ID 620525)

Hyväksyn Gabi47:kan talliini.

//: N.äsäviisas pääsee myös talliini.

////: VAnkkis? Voiko kilpailla jos on tallipäällikkö, mutta ei kilpaile tallin puolesta?

-CD-

Mä sanoisin, että kyllä voi kisata, mutta siis siinä tapauksessa kisaat tallittomana tai jonkun toisen tallissa, kun kerran olet jo hankkinut itsellesi 2 kisaajaa.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Jos olet tallipäällikkö ja tallissasi on kaksi kilpailijaa, voit kuitenkin myös itse kilpailla yksilömestaruudesta, kunhan teet sen tallittomana tai jonkun toisen tallissa. Omalle tallillesi et siis voi kerätä pisteitä, jos sinulla on jo kaksi kilpailijaa tallissasi.

Muistakaa tallipäälliköt, että teidän tulee hyväksyä kilpailijat talliinne ennen kuin heistä tulee sen virallisia jäseniä!

Ja tarkoituksena olisi aloittaa kausi mahdollisimman pian. Tämä johtuu siitä, että jos kauden alkuun menee kauhean kauan vielä, kukaan ei sitten kauden alkaessa enää muista olevansa jossain tallissa, eikä osallistujia tule paljoa. Alustavasti olisin siis aloittamassa kautta jo tämän viikon sunnuntaina. Katsotaan, kuinka paljon talleja siihen mennessä on ilmoittautunut.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Hessu hissu, saisinko sinulta vastaukset kysymyksiini? Sen jälkeen voin hyväksyä sinut talliini.

Aku Vankkis, voinko ottaa talliin varakilpailijan vai pitääkö olla virallisesti hyväksytty? Onko tässä samaan aikaan käynnissä myös yksilömestaruus kuten oikeissakin Formuloissa?

Nimeä en ole vielä päättänyt, olen sitä kyllä jo miettinyt. Tavoitteet olen jo kertonut.

Fort Tripla

Vierailija

MP-98, voinko liittyä talliisi? Vastaan lähes kaikkiin ja jos minulta jää jotain pois, olen ihmeissäni. En välttämättä vastaa keskellä päivää, vaan vastaan vasta illalla koska silloin on aikaa, käykö?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat