Hiihtolajit, laskettelu & alppihiihto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli täällä saa siis keskustella hiihtolajeista, ja kertoa omia kokemuksiaan.

Itse hihdän joskus talvisin, mutta ihan vain perinteisellä tyylillä. Hiihtäminen on kivaa, ja hyvää liikuntaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Onhan ne hiihtolajit ihan mukavia.

Talvella tulee paljon hiihdeltyä, hyvillä laduilla tietenkin.

Viitatar2 - Kiitos ja kumarrus!

// Jee! 600 viestini!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tykkään hiihtämisestä. Joka talvi tulee hiihdeltyä vähäsen, mutta parhaimpina vuosina hiihtelin vähän enemmän kuin nykyään. Laskettelu on kivaa, olen lasketellut Lapuan Simpsiöllä ja Vimpelin Lakeaharjulla.

"Alppihiihtoa" on tullut harrastettua omassa kotimäessä, joka on naurettavan kokoinen "oikeisiin" rinteisiin verrattuna.

Enemmän katselen näitä lajeja teeveestä, kuin mitä harrastan, mutta hyviä harrastuksia ovat.

Vierailija

Tykkään kyllä näistä lajeista. Hiihdän joka talvi mökillä paljon. Tietysti ladun on oltava hyvä, että voi hiihtää (esim. tänä talvena en pystynyt ison lumikerroksen takia hiihtämään kuin vähän). Ja sitten näitä muita lajeja katson teeveestä. Kyllä minä hiihtoakin sieltä katselen.

Vierailija

Laskettelu on hauskinta.Mutta hiihdän talvisin aika paljon ja viihdyn suksineni läheisellä mäellä, joka on kyllä naurettavan kokoinen oikeaan rinteeseen verrattuna...........Joudun kyllä vuokraamaan laskettelukamppeet, koska minun ei anntea ostaa omia.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat