AA.fi:n Virtuaalikilpailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

AA.fi:n Virtuaalikilpailu

Tämä tuli mieleeni vähän äkkiä, mutta päätin tehdä sen tänne. Tämän kilpailun säännöt ovat yksinkertaiset: minä pistän kaikille virtuaalihaasteen. He yrittävät tehdä sen, ja lähettävät linkin tänne, näyttääkseen miten he selviytyivät siitä. Pistän haasteita osaamisen, kokemuksen ja luonteen perusteella. Annan heille pisteet (0-10) ja huonoiten menestynyt tiputetaan. Lopussa kun on jäljellä 5 kilpailijaa, rupean antamaan vaikeampia tehtäviä. Kun on vain 3 kilpailijaa, annan todella vaikean tehtävän, ja nopeiten suoriutunut voittaa itselleen Virtuaalikäyttäjämestari-tittelin. Jos tästä tulee suosittu, tulee myös seuraavia kausia. HUOM: En tehnyt tätä kunnian takia, vaan muille käyttäjille, jotta he kehittäisivät kilpailuhenkeä, ja myös hauskuuden vuoksi. Kilpailu alkaa perjantaina 03. 09.

Tässä säännöt:

-En hyväksy yli 30 kilpailijaa

-Joka virtuaalihaasteesta tippuu yksi kilpailija

-10 kilpailijasta alkaa semifinaali, 5 kilpailijasta alkaa finaali ja kun on jäljellä 3, virtuaalitaistelu

-Pitää lähettää linkki joka tehtävän suoritettua sen luokse

-Keksin itse haasteet

-Haasteet ovat kunnollisia haasteita, eivätkä liity operaatioon

-Kerään kaikkien pisteet yhteen, ja kilpailun lopussa julkistan ne

-Voi osallistua seuraavaan kauteen, vaikka olisi jo voittanut

-Linkki lähetetään tänne

Kilpailijat:

-Lupuhullu8

-Hantsus

Voittajat:

Kommentit (7)

Vierailija

En tiedä, voinko osallistua mukaan, kun minä olen Seikkailutieovisan vetäjänä... No, osallistun silti mukaan.

En muuten ehdi vastaamaan kaikkiin haasteisiin, kun toimin Seikkailutietovisassa, ja säännöt voisivat olla selvempiä.

-LH8-

Vierailija

Kuulostaa mukavalta!Tulen mukaan!

Lainaus:
MP-98:En tehnyt tätä kunnian takia, vaan muille käyttäjille, jotta he kehittäisivät kilpailuhenkeä, ja myös hauskuuden vuoksi.
Sait päähäsi laittaa tuon, koska AA.fin selviytyjissä väitettiin että tahtoisit tehdä sen vain siitä tulevaan kunnian vuoksi eikö niin?Ja minä sanon että en usko että tekisit AA.fin selviytyjien 3 kauden kunnian vuoksi ja se on vissi!Eli tulen mukaan!

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Joo sori, mutta tämä on turha topic. AA:n sivujen selviytyjät riittää mainiosti + muut kaudest + lupuhullun tekemä seikkailutietovisa topic. En todellakaan kaipaa lisää tälläisiä seikailu/haaste leikkejä/pelejä! Nyt kun ollaan vihdoin ja viimein saatu kaikki agenttileikit vähenemään, ei todellakaan tarvitse alkamaan tekemään uusia seikkailutopiceja.

Ja en edes tajunnut kunnolla tämän pelin ideaa, täytyy laittaa linkki mutta minne? Outoa...

Toivoisin että tämä topic laitetaan lukkoon.

//: Mun mielipide, MP-98. ?

///: Kröhöm... missä kohtaa haukuin sinua? Mulla on oikeus todeta oma mielipide tästä topicista.

Vierailija

Tuo loukkaa minua todella pahasti, että muut sanovat että tekisin sen vain kunnian tähden, ja nyt muut puhuvat minusta pahaa. Hyvä että sinä edes uskot minua.

LH8: Missä voisi olla selvemmät säännöt, siellä vai täällä? Ja voisitko sanoa, miten (jos täällä)?

Vikke, sinä alat jo vähän ärsyttää. Lopeta minun haukkuminen!!! Älä enää kiusaa minua!!! Eikö riittänyt, että sanoit että teen kaiken kunnian vuoksi, mutta vielä tämä!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Viken viestissä ei ainakaan tällä hetkellä näy minkäänlaista haukkumista, ainoastaan asialliseen sävyyn esitettyä kritiikkiä, joten haukkumissyytökset voisi jättää pois.

Tällaiset topicit todella aiheuttavat ongelmia. Tämä on keskustelufoorumi, ja Pulinoiden ekat sivut ovat täynnä kaikkea muuta kuin keskustelutopicceja. Näin ei pitäisi olla. Muutama ei-keskustelullinen topic on ihan ok, mutta ongelmia tulee heti, kun tätä "muutamaa" ei ymmärretä, ja topicceja tehdään koko ajan enemmän. Helpointa olisi pistää nollatoleranssi kisatyyppisille topiceille, mutta koska se aiheuttaisi oletettavimmin närää, jää vaihtoehdoiksi joko rajoittaa määrää tai antaa topicceja tulla niin paljon kuin niitä tehdään. Jälkimmäinen vaihtoehdoista ei arvatenkaan toimi. Jäljelle jää siis rajoituspakko.

Yksi tämänkaltaisten topiccien suurimmista ongelmista on tämä:

Lainaus:
Maailman Paras-98: -En hyväksy yli 30 kilpailijaa

Periaatteessa kaikkien ketjujen tulisi olla kaikille avoimia, eikä nopeiden pitäisi kyetä syömään hitaita. Samoin joissakin kisoissa esiintyneet (aiheelliset) lunttausepäilykset, aktiivisuusvaatimukset sekä yhden käyttäjän erikoisasema vetäjänä ovat kyseenalaisia.

Mikäli muut modet ovat kanssani eri mieltä asiasta, niin tämän voi avata, mutta oma mielipiteeni on lukko. Kannatan kaikille avoimia keskustelutopicceja, en tämäntyyppisiä visoja, jotka ovat osoittaneet aiheuttavan eripuraa käyttäjien välillä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: AA.fi:n Virtuaalikilpailu

lupuhullu8 - 28.08.10 03:19 (ID 621383)

Nooh... Erehdyin, säännöt ymmärsin loistavasti, mutta pelin kulun en ymmärtänyt.

-LH8-

Eli esimerkki:

Haaste on, että sinun pitää kirjoittaa yli 10 000 merkin viesti, ja esim. topiciin, jossa on laaja aihe- Noin.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat