Airsoft

Seuraa 
Liittynyt27.4.2009

Airsoft on harrastus, joka on lähtöisin Japanista 1980-luvulta. Airsoft on tiimipeli ja tarkoituksena on ampua vastustavan tiimin jäseniä muovikuula-aseilla. Kuulat eivät aiheuta minkäänlaista vahinkoa, paitsi osuessaan silmään. Sen takia airsoftissa on käytettävä silmäsuojaimia. Useimmat airsoft-aseet ovat jäljennöksiä oikeista aseista.

Elikkäs pelaako kukaan muu täällä airsoftia? Voit kertoa mitä aseita ja varusteita omistat ja puhua yleisesti harrastuksesta.

Itse omistan Tokyo Maruin Sig 552: sen ja Jing Gongin G36E:n. Maastopukuna toimivat saksalaiset Flecktarn kamppeet.

Kommentit (12)

Vierailija

En oikeastaan Harrasta, vaan käyn kavereiden kanssa takapian metsässä tai heidän mökillään.Minulla ei ole edes asetta vaan lainaan kavereideni.Vatusteita ovat vaan vähän huonokuntosimmat hupparit, ja verkkarit.Mukavaa Airsoftaus on.Sanomme sitä aina "Sofvtaukseksi.

Vierailija

mulla on semmone kaasuase ja maski ei oo mitään maastopukua mutta on kivaa. muovikuulat aiheuttavat kyllä vahinkoa muutenkin kuin silmään osuessa mulla tuli kerran verta kädestä kun siihen ammuttiin :D.

Vierailija

Olen ollut aikeissa aloittaa mutta ne aseet ovat vain kauhean kalliita. Turkusoftin jäseneksikin pääsee vasta 13-vuotiaana joten täytyisi vuosi vielä odottaa. :(

::.timippa11.::

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Ihan mukava peli :D Softauksessa hölmöä on se, että kaikki ostavat aina muovikuulia, jotka eivät maadu. Ja softaustahan harratsetaan yleensä metsäsä, joten ne kuulat vain tuhoavat metsän. Biokuuliakin on olemasa, ja joillakin paikkakunnilla on biokuulapakko, joka leviää koko Suomeen (onneksi).

Vierailija

En itse harrasta kauheasti Softausta, mutta kyllä minulta ase löytyy.

Tokyo Marui MP5- siihen kuulia löytyy noin 500 kpl. Jousi löysällä, niin ei lähde kuin vaivaiset 50 m/s. Olisi kannattanut ostaa käyttämätön, kun ostin käytettynä 30 eurolla.

Meinaan ostaa uuden kuula-aseen. Ehkä kaasukäyttösen tai sitten jousikäyttönen. Osaatteko sanoa, mikä olisi hyvä malli?

-Dj Ankkalinnasta - DjDuck

Vierailija

Lainaus:
Allu_Ankka sanoi: Ei ne aseet niin kauheen kalliita ole, jos käytettynä ostaa. Ja jos en ihan väärässä ole niin melkein missään pelipaikassa ei tarvi olla jäsen että pääsee pelaamaan?
Ei missän tietenkään jäsen tarvitse pakolla olla, mutta olisi hyvä ja mukavempi, koska olisi joukkueet ja maskipakko. Sekä henki, että aitous paranesi kertaheitolla.

-Go, go, go! Lets play music! - DjDuck

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Airsoft

Allu_Ankka - 06.09.10 09:31 (ID 626166)

Ei ne aseet niin kauheen kalliita ole, jos käytettynä ostaa. Ja jos en ihan väärässä ole niin melkein missään pelipaikassa ei tarvi olla jäsen että pääsee pelaamaan?

Niin mutta on niihin silti ikärajat. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat