palloilu leikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tää on tämmönen palloilu leikki tässä pitää keksii itelleen semmoen palloilu nimi niinkun ronaldo ja rivaldo ja semmosii! ja sit pelaillaan palloa.

säännöt:

ei saa kiusata

jos kiusaa voi saada bannit tähän topiciin

mä ja tahvo johetaan tätä topicii.

peli säännöt:

mie määrään pelaajat joukkueisiin ja keksin niille nimet ja sit mää arvon kumpi kulettaa palloa ja syöttää ja tekee maaleja! ja pelaajien tehtävänä on keksiä kannustus huutoja ja lauluja ja sanoo niitä viesteissä! sit ne voi vaikuttaa arvontoihin. ja pallon liikkumiseen ja maaleihin!

bannit saaneet.

kuriton koira bannit sai kiusuauksesta! :(

tässä mukana olevat heput:

Johtajat:

terodinho

tahvodinho

/profiilit/63196nho

nyt kaikki keksimään nimiä!

Kommentit (8)

Vierailija

Vähäks hyvä topik tero!!!! :) :) Pääsenkö mäki tän jutun johtajaks??? Kantsis antaa jo donlandille bännit ku se kumminki kiusaa!!!

ja mun nimi on Tahvodinho!!! :)

Vierailija

Siinä tapauksessa voittekin jo potkaista minut pihalle, koska tämä on turha! Kaikki kuitenkin sanovat että Minä sain maalin, syöttää toiselle ja toinen saa maalin.....Näitä on tehty varmaan kymmenen ja kaikki ovat saaneet lukkoa, voistteko jo uskoa että nämä laitetaan lukkoon?.........

Vierailija

tämä ei ole saman lainen! mää oon suunnitellut tätä pitkään! :( :( älä ala kuisata tai saat bannit. mut tuustä tähän mukaan. mä kerron sit koht mite tätä pelataan.!!!! :D :D

Vierailija

Jos kerran olet suunnitellut ,mikset laita sääntöjä

aloitusviestiin? Ja minä en tällaisiin typeryyksiin itseäni laita! Kerro säännöt kunnolla aloitusviestissä, niin ehkä modet antavat tämän jatkaa.

Vierailija

nyt sä sait bannit!!!!!!!111 :( :( mua alko itkettää kun sanoit noin ilkeesti!!!!! :( :( :( :( :( :((((((((( :(

sanoit tätä typeräks! :( ei oo! :( meen laittaa siulle bannit ja laitan säännöt tarkemmin. et saa enää kirjottaa tähän toppaan!!!!!!! :(((((

Vierailija

Kuten kuriton koira jo sanoi, ei ole järkeä tuollaisessa syötän, teen maalin jne. Keskustelu palloiluun on erittäin vaikea keksiä sääntöjä. Voisi tietenkin heittää kolikkoa että onnistuuko syöttö tai maali. Minulla olisi esimerkki miten tätä voisi jotenkin järkevästi pyörittää: Jokaisessa viestissään käyttäjän pitää sanoa paikkansa kentällä. Jos aikoo syöttää jollekin, pitää heittää kolikkoa. Jos vaikka tulee klaava, vastustaja saa pallon. Häneltä voi yrittää ottaa pallo kahdessa viestissä. Jos kummasakin tulee klaava, pitää heittää vielä kerran kolikkoa. Jos tulee vieläkin klaava, vastustaja saa maalin. Mutta jos syöttö onnistuu, se jolle on syötetty pallo, heittää vielä kolikkoa. Vastustaja saa pallon, jos tulee klaava. Mutta jos tulee kruuna, sille jolle on syötetty heittää kolikkoa. Peli jatkuu niin kauan kuin vaikka 5 maalia täyttyy jommallakummalla.

Mutta tuo oli vain ehdotus. Anteeksi jos häiritsin.

//Oho! Asia on jo järjestetty! Anteeksi ankkafani!

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Mitä ihmettä? Teitkö tämän vain sen takia, että Potkaise Palloa- Topic lukotettiin? Eikö sun pitäisi oppia siitä, että sellaiset Topicit ovat turhia, ja uusien tekeminen olisi turhaa?! Tiedän kyllä, että teette tätä tahallenne, kaikki ne mami-jutut yms. ovat selvästi valetta. =D Kaikki huomaavat sen, eivät vain kehtaa sanoa... =) Niin, missä olin, siinä, että minä pskat välitän siitä, että te annatte bannit tähän Topicciin... Tämmösiin huvituksiin minulla ei ole aikaa, muutenkin lähden nyt ulos... =) Se on teidän päätös, aiotteko te jatkaa vielä tällaisten Topiccien tekoa, vai ette, Se on kuitenkin moro... =D

//Kalle kääk on näköjään tahvetin ja Ankkafanin puolella. xD

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat