Alias

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siis, ensiksi minä selitän sanan, ja sitten seuraava yrittää arvata sen. Sana voi olla mikä tahansa, myös verbi, mutta ei mennä kuitenkaan asiattomuuksiin. Voit myös arvuutella jotakin henkilöä. Ensiksi minä laitan arvuuttelun, seuraava koettaa arvata sen ja laittaa samassa viestissä uuden arvuuttelun.

Okei, alkaa! Ensimmäinen arvuuttelu: Tässä voi olla monta ihmistä istumassa, ja siinä on yleensä koristetyynyjä. Mikäs se on?

~ Tapsa

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Sohva.

Seuraava:Se on tärkeä osa taloa,jos sitä ei ole niin talo on rakennettu maan päälle.

//Jos piti niin en tajunnut sitä.

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kivijalka. Eikös tässä pidäkään odottaa Tapsan vahvistusta?

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

/// Sori vastasin liian myöhään. Ku viesti jumittu enkä huomannu ja lähetin sen vasta paljon myöhemmin. Eikun tulikin vahingossa tupla postaus.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Kaiuttimet.

Teidän ei tarvitse odottaa kysyjän laittajan vahvistusta, että onko vastaus oikein vai väärin. Myöhemmin voi sitten sanoa että oliko oikein vai väärin.

Seuraava: Kun nämä laitetaan tietokoneeseen, äänen tulo lakkaa, ja se ääni alkaa tulemaan kyseisestä esineestä.

~ Tapsa

Vierailija

Eikö edellisen pitäisi laitaa uusi? No minä nyt laitan =D

Se pidetään pihalla (toki sen voi tuoda myös sisälle, mutta se voi olla hieman suuri) Siihen kuuluu paljon metallisia osia, iso läjä pieniä, ja muutama suuri. Siinä on myös kankaisia osia. Sen reunoille voi hankkia turvaa antavan kankaan. Yleensä kankaiden värit ovat: sininen ja musta.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Painonnostotanko?

Tähän kuuluu kaksi kuppia ja akseli, ja sitä pyöritetään kahden kepin välisessä kiinnitetyssä narussa. Sillä voi tehdä myös erittäin monia temppuja.

~ Tapsa

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat