AA.Fin Top Chef (Kausi 1)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli Tämä on kuin AA.Fin selviytyjät.Teidät ketkä ilmoittautuvat jaetaan kahteen heimoon ja te laitatte _Todella_ hyvän ruuan ja sen reseptin.Minä arvostelen sen ja jaan pisteitä.

Säännöt:

Sori mutta nyt en kerkeä kirjoittamaan sääntöjä mutta joskus ne vielä tulee!Tähän voi jo osallistua!

Kommentit (11)

Vierailija

Miksi näitä aina vain tulee lisää. Minun mielestäni riittää tuo Selviytyjät-topic. Sen ilmestymisen jälkeen on tullut paljon muita. Miten sinä edes arvostelet ne ruoat. Oman makusi mukaan? Ihmiset pitävät eri asioista. Minä ehdotan, että lukkoon.

Tämmöinen valitusviesti.

Vierailija

Lainaus:
allu9898:

Miksi näitä aina vain tulee lisää. Minun mielestäni riittää tuo Selviytyjät-topic. Sen ilmestymisen jälkeen on tullut paljon muita. Miten sinä edes arvostelet ne ruoat. Oman makusi mukaan? Ihmiset pitävät eri asioista. Minä ehdotan, että lukkoon.

Niinpä. Ja aloitusviesti on kerrassaan _surkea_! Et selitä pelin kulkua mitenkään, ja muutenkin tämä vähän epäilyttää. Kokeiletko ruokia itse vai arvioitko sen vain reseptin perusteella? Lukkon!

~Karsimo~

Vierailija

Lainaus:
Miten sinä edes arvostelet ne ruoat. Oman makusi mukaan? Ihmiset pitävät eri asioista. Minä ehdotan, että lukkoon.
Miksi lukita topic, missä ei ole vielä edes kerrottu sääntöjä? Sitäpaitsi tuomareita voisi olla vaikka 3. Sanompahan vaan, että älä valita, kun sääntöjäkään ei vielä ole!

N.Äsäviisas
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eihän tässä ole järkeä miten oikein menasit arvostella etkai sinä nyt kaikkien ruokia tee? Ja jos tämä on vähän kuin selviytyjät niin tarvitsiko tätä todella. Ärsyttää tälänen, että jos joku keksiii hyvän idean niin kaikki yrittää heti hyödyntää sitä.

N.Äsäviisas sukkelia kommentteja jo vuodesta 97

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Näsä: Ärsyttää tälänen, että jos joku keksiii hyvän idean niin kaikki yrittää heti hyödyntää sitä.

Sinä sen sanoit! On seikkailutietovisa, jonka idea on varastettu röyhkeästi Fort Triplan Selviytyjät topicista. Tämä kaipaisi lukkoa... ja aloitusviesti on surkea. Kiitos.

~Vikke

Vierailija

Lainaus:
Lainaus:
Näsä: Ärsyttää tälänen, että jos joku keksiii hyvän idean niin kaikki yrittää heti hyödyntää sitä.
vikke98: Sinä sen sanoit! On seikkailutietovisa, jonka idea on varastettu röyhkeästi Fort Triplan Selviytyjät topicista. Tämä kaipaisi lukkoa... ja aloitusviesti on surkea. Kiitos.
Se on totta, että on tyhmää hyödyntää toisten ideoita, mutta voisihan tämän jotenkin irroittaa Fort Triplan ideasta... vai voiko?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tämä kuulostaa ensin hyvältä idealta, mutta sitten...jos hantsus arvostelee ruuat, niin todennäköisestihän hän arvostelee ne omien mielipiteittensä ja omien kokemustensa ja näkemystensä mukaan.

Eikä se mitään muuta, vaikka tuomareita olisi kolme. Ja mikä ihmeen Top Chef-kilpailu tämä olisi? Ruokia pitää arvostella maun ja ulkonäön, ei minkään nimen perusteella?

Jos vaikka kaikki tuomarit pitäisi lihapullista yms.., niin voittaisiko sitten sellainen ruoka, joka olisi vaikka nimeltään sinisimpukka-parmesaanipasta? No ei varmaan.

Ja kuten monet ovat sanoneet, niin kaikilla on eri maku. Jos toinen tykkää kalasta, niin ei toinen välttämättä pidä siitä.

Eli kaiken järjen mukaan tämän voisi laittaa lukkoon.

Vierailija

Joo oli huono idea mutta jos tämä nousee niji tuomareita olisi kolme.Minä valitsen tuomarit mutta uskon ettei niin käy.Ja en keksinyt tätä selviytyjistä ja periaatteessa LUKKOON!(Ilmoitan asiaton viesti nappia än yy tee NYT!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat