Mitä pelkäätte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jokainen ihminen pelkää jotain, mitä sinä pelkäät?

Mä pelkään sirkuksien pellejä ja klovneja. Niiden temput ovat ahdistavan kummallisia ja ne on meikattu pelottavan näköisiksi. Vaatteet ovat aivan liian räikeitä, silmiä pistelee.

Kammoksun myös etanoita ja lukiopoikia. Etanat ovat limaisia ja lukion pojat ovat kaksimetrisiä, joiden kanssa en haluaisi jäädä juttusille. Yksi väärä sana, ja turpiin tulee.

Vuosi 2012. Kuulemma maailmanloppu tulee silloin. Ajatella, JOS se tuleekin? Suomeen tulee jääkausi tai muu vastaava, ja jokainen ihminen kuolee yksi kerrallaan... Hyi. Toivottavasti pelkoni ei toteudu...

Libel on hollantia ja tarkoittaa sudenkorentoa.

Kommentit (5)

Vierailija

Noh. Nyt kun kävin tarkastamassa onko tällaista jo tehty (koska muistin että olisi), eikä tällaista ollut, niin voisin kyllä sen suurimman pelkoni laittaa tänne.

Pelkään ehkä eniten tulevaisuutta, sillä se näyttää jo aikamoisen synkältä meille, mutta samalla odotan sitä innolla, jotenka en oikein osaa sanoa mitä pelkään, ehkä kuitenkin eniten pelkään jotain karmeaa kauhutarinaa, sillä alan nähdä helposti näkyjä (johtuisiko lievästä skitsofreniasta). Heh! :D

Vierailija

Itse olen aika uhkalikko, mutta melkein kaikkea minä silti pelkään... Eniten ukkosta, tuoreimpana muistona lomareissu Seinäjoella, ja siellä ukkostanu yö. Olin seuraavana päivänä hyvin väsynyt, silloin kun en uskalla nukkua.

-Rikupa tässä

Vierailija

Googlesta? O.O

Eikä tuo ole samanlainen, täällä kerrotaan omista ns. oikeista peloista, eikä niistä kummallisista. Onko muka se kummallinen pelko, jos pelkää sirkuksien pellejä? :<

Kyllä ne pellet naurattavat omalla pelottavalla olemuksellaan.

Libel on hollantia ja tarkoittaa sudenkorentoa.

Vierailija

Libel, olen huomannut sinusta jotain erityistä, muutkin ajattelevat niin. Tuossa lukee, että mitä kummallisia asioita pelkäät, ja mitä _PELKÄÄT_. Vai ei läheskään samanlainen, älä jaksa naurattaa. Ja pellen pelko on kummallista, mielestäni pellet eivät pelota, vaan ne naurattaa. Älä mene yli hilseen, tajuat varmaan.

-LH8-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat