Jos saisin minuutin...

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Sain tämän idean eräästä radio-ohjelmasta, jossa haastateltiin julkisuuden henkilöä ja häneltä kysyttiin, mitä hän tekisi, jos hän saisi elää vapaasti minuutin.

Elikkä siis idea on kertoa, mitä tekisit, jos sinulle tarjottaisiin minuutti aikaa käytettäväksi ilman, että siitä koituisi vahinkoa.

Ja nyt perinteikkäät esimerkit:

Käyttäjä 1: "Minä söisin sen minuutin ajan maailman parasta jätelöä."

Käyttäjä 2: "Minä taas käyttäisin sen ajan hyödyksi ja olisin vielä hetken kuolleen isoisäni seurassa."

Aloitetaan:

Minä käyttäisin se minuutin siihen, että saisin kokea sen mitä sotaveteraanimme jotuivat kokemaan.

// Nyt täytyy aina laittaa aihe seuraavalle, jotta tämä pysyisi mielenkiintoisempana.

Kommentit (13)

Vierailija

Varastaisin kaikki Project Zero-pelit tai ostaisin (salaa, jostain huuto.netistä...)) :o X''D

Ette vissiin älyä, mikä on Project Zero, mutta se on semmonen kauhupelisarja... jotka tykkää kauhusta kannattaisi tutustua tähän sarjaan. Niitä pelejä ei kyllä helposti saa, ne on niin harvinaisia/suosittuja ollut.

Mutta ei pienimmille, ekan pelin ikäraja on K-18. Saattaa kyllä vaihdella.

Vierailija

Lainaus:
Re: Jos saisin minuutin...

D@isy-Duck - 13.09.10 04:39 (ID 629074) ....käyttäisin sen pyytämällä Lady GaGalta ja Katy Perryltä nimmarit!

siis mäki tekisin JUST noi!!!! lady gaga ja katy perry on niiiiiiiiiiiiiiin parhaita! sul o hyvä maku, D@isy! :D

yoda, voiman mestari ja lady gaga-fani

Vierailija

tai sit mä ostaisin PSP:n, iPod touchin, tai läppärin :D:D:D:D jee-ee xD

yoda, voiman mestari joka haluuuuuuuuuu

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Muutetaan vähän, niin tästä tule mielenkiintoisempi.

Annat aina seuraavale aiheen, ja hän kertoo, mitä haluaisi tehdä.

Mutta minä haluaisin kokea sen, mitä sotaveteraanimme kokivat.

Seuraavan aihe:

Aku Ankan nettisivut

Vierailija

Tekisin säännön jolla koulut lakkautetaan, mutta sitä ennen kaikki saisivat kaikki tiedot mitä tulevat tarvitsemaan elämän tiellä. (;

Nxt. Koirat

Vierailija

Lainaus:
Jos saisin minuutin...

Ropsu Ankka - 13.09.10 08:31 (ID 629316)

Tekisin kaiken laissa kielletyn mitä ehtisin... Varmaan yrittäisin haalia lakia rikkomalla nopeasti rahaa =D

Minä tekisin aika lailla saman, jotta voisin tuhlata ja ostella. ;)

Vierailija

Tuhoaisin kaikki mahdolliset ydinaseet ja sellaiset, siis kaikki aseet mitkä on keksitty joukkotuhoaseiksi.Ja sitten hyppäisin pilvenpiirtäjästä alas ja lasketuisin sievästi alas.Tai sitten peruuttaisin muutamia poliitisesti typeriä päätöksiä, joita päättäjät ovat tehneet salassa ja ahneuksissaan Tai sitten.......

Kuriton koira, mahdottumuuksilla mennään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat