Tee topic topiciin-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tämän topicin olisi tarkoitus säästää Aku Ankan sivut turhilta topiceilta. Tarkoitus olisi että voisit luoda omia topiceja tähän topiciin.

Topicien teko ohje. (tänne)

kirjoita viestisi otsikoksi topicisi nimi.

esim: Onko lootus vessapaperi hyvä?

Ja kirjoita myös topicisi aloitus viesti.

esim: Mielestäni se on aika huonoa entä teidän mielestä.

Topiciin vastaamis ohje (tänne)

kirjoita viestisi otsikoksi topic johon halusit vastata.

esim: Tee topic topiciin-topic

Ja kirjoita sanottavasi.

esim: Aika huono topic. Kaipaisi lukitusta.

Ööh... Viimeisin esimerkki oli aika huono mutta hällä väliä jos olette tyytyväisiä topiciini sitten olette. Ja jos ette ole älkää alkako kirjoittamaan kaiken maailman LUKKOON viestejä sillä se on spämmiä.

(Tulkaa tänne luomaan pienet tai suuret topicinne toivoo ystävällisin terveisin Salainen AA.fin palvelia).

Kommentit (7)

Vierailija

Häh??? Aloitusviesti on sekava... En tajunnut oikein, mutta jos tajusin topic on aivan samanlainen, kuin "Topic?" -topic...

Vierailija

Tämä ei ole topic varasto vaan keskustelu johon voi itse luoda uusia keskusteluja. (Anteeksi näin lyhyt viesti).

Vierailija

Lainaus:
Re: NEW TOPIC: keskustelua Tee topic topiciin-topicista

kuukupööpötin - 19.09.10 07:43 (ID 632050) Mutta eihän sitten tiedä mihin topiciin kukakin vastaa vai pitäkö sitten lainata edellistä viestiä?? - ?kuukupööpötin? -

Kyllä käyttäjä ?kuukupööpötin?.

Parhain terveisin Salainen AA.fin palvelia.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tähän asti kaikkein naurettavin keino vähentää topiceja : D. Miksi tehdä topic topiciin? Turhat topicit estetään kunnollisella ohjeistuksella, jos turhia topiceja tulee nykypäivänä menee ne todella usein lukkoon hyvän moderoinnin ansiosta. Muutenkin idea on liian sekava, kun monen topicin asiat tungettaisiin samaan, joten en näe tässä topicissa mitään järjellistä ideaa. Eiköhän tällekin paiskata pian lukkoa : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

No kyllähän idea on aika huono ja kun tarkemmin ajattelee typerä. Taisin kimmastua vain siitä että täällä on niin paljon turhia toppia. No toimitus voisi lukottaa tämän.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat