Vuoden Aku äänestys-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topassa olisi tarkoitus äänestää vuoden aku eli huono onnisin käyttäjä joka on möhlinyt viesteissään. Ja jolle on tapahtunut kaikkea noloa tällä sivulla. En halua leimata vuoden huono onnisinta käyttäjää. Vaan että hänelläkin olisi jotain jolla leuhkia. Tämä sivuhan on Aku Ankan nettisivu. äänestäkää ihmeessä tai pankaa joitain käyttäjiä ehdolle. HUOM itseään ei saa äänestää tai laittaa ehdolle. Tarvitsen myös aktiivisia käyttäjiä pitämään yllä listoja montako ääntä kenelläkin on. Apulaiseksi tarvitaan todella aktiivista käyttäjää joka käy AAn sivuilla päivittäin. Ensimmäiset kolme jotka pyrkivät apulaisekseni pääsevät mutta tehtävä on vastuullinen.

Mukavaa äänestystä! Toivottaa Salainen AA.fin palvelia.

Apulaiset:

Kommentit (3)

Vierailija

En tiedä miten kukin on "failannut".

Itse voin sanoa, että mokaan aina pahasti. nytkin kaaduin palloon ja kappas! Polvi nyrjähti, AUTS!

Vierailija

Lainaus:
Re: Vuoden Aku äänestys-topic

super hamsu - 17.09.10 07:10 (ID 630959) En tiedä miten kukin on "failannut". Itse voin sanoa, että mokaan aina pahasti. nytkin kaaduin palloon ja kappas! Polvi nyrjähti, AUTS!

Ööh... en tarkoittanut että äänestetään vuoden pahin mokailija kotona,koulussa,lukiossa,ulkona... jne. Vaan vuoden pahin mokailija AA.fissä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Vuoden Aku äänestys-topic

Salainen AA.fin palvelia - 17.09.10 07:19 (ID 630965)
Lainaus:
Re: Vuoden Aku äänestys-topic super hamsu - 17.09.10 07:10 (ID 630959) En tiedä miten kukin on "failannut". Itse voin sanoa, että mokaan aina pahasti. nytkin kaaduin palloon ja kappas! Polvi nyrjähti, AUTS!
Ööh... en tarkoittanut että äänestetään vuoden pahin mokailija kotona,koulussa,lukiossa,ulkona... jne. Vaan vuoden pahin mokailija AA.fissä.

Joo, taisin ymmärtää väärin. Akuankassa pahimmat mokat on se, etten ymmärrä, ja laitan jotain ihan muuta. Tässä se nyt on se minun "moka"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat