Punainen risti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joka päivä yli miljardi ihmistä näkevät nälkää.

Ihmiset ympäri maailmaa yrttävät tehdä päätöksiä niin että nälkä hävitettäisiin kokonaan maailmasta.

Silti nälkää ei ole vielä pystytty kokonaan poistamaan.

Olen siis kehitellyt pelin jonka nimi on Punainen risti. Siinä leikimme maailman päättäjiä ja yritetään kehittä keinoja joilla nälkä,sodat,ja muut kauheudet saataisiin poistettua.

Jokainen keksii itsellensä operaationimen.

Minä olen operaation pomo SipSu. Tarvitsisin sihteerin avukseni. Sihteerin kuuluisi minun kanssani ilmoitella jos jossain päin tapahtuu jotain uutta minne pitää lähettää apua. Sihteeri myös on pomona kun minä olen muualla.

Kerro ensimmäisessä viestissäsi oma operaationimesi ja haluaisitko sihteeriksi. Kirjoitan sitten myöhemmin aloitusviestiin kuka sai sihteerin paikan ja ketkä ovat mukana. tietenkin myös silloin kun ollaan aloitettu saa liittyä.

Ja jos tämä ei mielestänne ole asiallinen tai tämä on turha, älkää huudelko lukkoon,kiitos.

Sen siaan painakaa "ilmoita asiaton viesti".

Kiitos paljon.

Kysykää jos jäi epäselväksi.

MUKANAOLIJAT:

sirppu=sipsu,pomo

ensil@ntti=_e@l_,sihteeri

alak=kala, sihteeri

jonsku ankka 300=3-0-0

lopperi9=lotsku9

tuplanolla 2=SOS

Ben 380=Bubla SOS

xx-roope-keräilijä=-x_RoKe-

JKP=Järkähtämättömän Kiltti Pelastaja

nöösi=Xihu

ankkatieturi=apua tarvitaan

jussi03=auttajapresidenttiJUSSI!!!!

Elsaki=e-apu

Aku Ankka-AA= Aku_auttaja

KUNNIAMAININNAT:

aktiivisuudestaan-

lotsku9

_e@l_

VALMIIT PROJEKTIT:

televisio-ohjelma(s.3-8) Projektin keksijä: Xihu, Kiitos kaikille projektissa mukana olleille!

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Haluaako joku oikeasti auttaa näitä köyhiä lapsia?

Kirjoittakaas googleen Freerice ja ottakaa eka linkki. Siinä jokainen oikea vastaus taisi olla 10 riisinjyvää köyhille, taitaa olla ihan totta : ) Kokeilin tänään ja sain 60 riisinjyvää aikaiseksi.

Vierailija

Wow!

niinpä. mutta voisimme silti leikkiä tätä. Akutykkääiineksestä,haluatko tulla mukaan? Vaikka sihteeriksi?

Vierailija

Voinko olla sihteeri? Tämä peli kuulostaa kivalta, ja haluaisin mielelläni mukaan. Nimeni voisi olla sihteeri _E@L_.

Vierailija

no niin. haitissa on tullut maanjäristys!

lähetetään sinne apua!

ruokaa...

ne pitää evakuoida!

oletteko samaa mieltä?

Vierailija

tervetuloa mukaan SOS.

saimme rahankeräyksestä 8504 euroa.

ostin jo lääkkeitä. ja lähetin ne.

jäljellä 2000 euroa. mitä teemme?

Vierailija

Sihteeri _E@L_ on nyt töissä taas!

Sirppu: Kun kysyit, mihin 2000 euroa käytettäisiin, voisimme hankkia sillä köyhille vedenpuhdistustabeletteja, esimerkiksi.

Saanko sihteerinä päättää asiosta, vai päätätkö sinä, Sirppu, koska olet pomo vai päätämmekö yhdessä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat