Sarjat, joissa saa itse vaikuttaa tapahtumiin

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! Tein ikioman topicin sarjoille, joissa saa itse vaikuttaa tapahtumiin. Täällä keskustellaan siis sarjoista, joissa saa itse valita, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tälläinen sarja on esimerkiksi Tulevaisuuden olevaisuudet, joka on julkaistu Triplataskarissa. Eipä tässä muuta kuin keskustelemaan!

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Kommentit (14)

Vierailija

Minun mielestäni nämä tuollaiset sarjat ovat ihan tyhmiä, minä aina luen kuin normaalia taskaria, eli en hyppele ym..

Vierailija

En oikein osaa sanoa mitä mieltä olen..

Toissaalta on kiva luoda omaa juonta MUTTA toissaalta on kyllä tosi kiva myös lukea noita muita..

Vierailija

No sinäänsä olisi kiva lukea jokainen sivu mutta jos lukee niin ei ymmärä tapahtumista alkuuankaan mutta sinäänsä taas on jotenkin vaan kivaa keksiä itse tarinoiden kulku.

Se on todella ristiriitaista

hack-man hakkeri jo vuodesta 2009

Vierailija

Minä pidän tuollaisista tarinoista juuri siksi koska niissä saa itse vaikuttaa tarinan kulkuun ja tietenkin luen sen koko sarjan, sillä enhän sitten olisi lukenut koko taskaria ja tuollaisa tarinoita on minulla vain kaksi ja ne ovat ilmestyneet taskareissa 128 ja 369 ja kummatkin olivat todella yviä tarinoita.

Trpla-Taskari-Fani.

Vierailija

Kyllä tämmönen on ihan mukava kerran vuodessa lukea vaihtelun vuoksi, varsinkin kun lukee kaikki mahdolliset yhdistelmät.

Taikaviitta 11
Seuraa 
Liittynyt17.12.2008

Lainaus:
Re: Sarjat, joissa saa itse vaikuttaa tapahtumiin

PetraPrinsessa - 19.09.10 09:40 (ID 632158) En oikein osaa sanoa mitä mieltä olen.. Toissaalta on kiva luoda omaa juonta MUTTA toissaalta on kyllä tosi kiva myös lukea noita muita..

Olen samaa mieltä ja vaikka saa itse päättää tapahtumat, luen silti aina kaikki mahdollisuudet.

Vierailija

En tod. pidä niist sarjois! Ku luen kumminki kaikki ne vaihtoehdot, nii on tylsää vaa mennä aina alkuu ja valita uus vaihtoehto... :(

Vierailija

Noh, en osaa sanoa ovatko ne niin hyviä vai niin huonoja. Jos sellainen tarina tulee vastaan, valitsen ensin ne, mitä oikeasti tekisin/mitä mieltä oikeasti olen ja sitten sen jälkeen ne, mitä en tekisi ja mitä mieltä en oikeasti ole. Nekin ovat omalla tavallaan ihan kivoja, mutta jos vaikka on väsynyt, ei välttämättä jaksa skippailla niitä sivuja, jotta voi valita sen vaihtoehdon. Ne nyt ovat aika harvinaisia tarinoita, mutta ihan hyvä topic, ei mielestäni erityisen turha.

~SCD - karkkikuningas

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Sarjat, joissa saa itse vaikuttaa tapahtumiin

Tripla-Taskari-Fani - 20.09.10 07:54 (ID 632181) Minä pidän tuollaisista tarinoista juuri siksi koska niissä saa itse vaikuttaa tarinan kulkuun ja tietenkin luen sen koko sarjan, sillä enhän sitten olisi lukenut koko taskaria ja tuollaisa tarinoita on minulla vain kaksi ja ne ovat ilmestyneet taskareissa 128 ja 369 ja kummatkin olivat todella yviä tarinoita. Trpla-Taskari-Fani.

Olen samaa mieltä kanssasi.

Ja olet väärässä siinä, kun sanoit että niitä on kaksi ilmestynyt. Noiden lisäksi (ainakin)

taskarissa 117.

-ankkakkna-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat