Salainen ystävä- leikki

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Päätin perustaa oman ketjun viime viikolla testatulle salainen ystävä leikille. Se ei saanut suurempaa suosiota, mutta aion viihdyttää ainakin itseäni tässä ketjussa viikoittain.

Elikkäs tässäpä vielä säännöt:

Valitse itsellesi joku henkilö eli nimimerkki akkarin sivuilta ja huomioi sitä positiivisella ja ystävällisellä tavalla seuraava viikko ma- su. Tämä huomioiminen voisi olla esimerkiksi vastaamista valitun henkilön topiceihin/huomioimista kun hän on kirjoittanut jne. Näin olisit viikon verran toisen nimimerkin "salaisena ystävänä". Voit valita ihan uuden käyttäjän ystäväksesi tai jonkun vanhan konkarin! Mikä mukava tapa tutustua toisiin käyttäjiin!

Viikon jälkeen voit kertoa toiselle tässä ketjussa, että olit hänen salainen ystävänsä, jos hän ei ole sitä huomannut.

Tähän ei siis välttämättä tarvitse ilmoittautua tai mitään, olla vain jollekin poikkeuksellisen mukava ja ystävällinen. Tai toki voit tulla kertomaan että osallistut seuraavaksi viikoksi tähän leikkiin. Näin voimme sitten viikon mittaan arvailla ja pohtia kuka on kenenkin salainen ystävä :)

Tarkoituksena on huomioida toista nimenomaan muissakin keskusteluissa kuin tässä. Joten eikun valitsemaan ensi viikoksi omaa salaista ystävää! Minä ainakin kuumeisesti mietin kenet valitsen!

h0rsma

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

Tullaan mukaan. Tosin silloin Off-Topicissa olin jo mukana, mutta tullaan sitten tännekkin. Ennenkuin tei tämän H0rsma, Ofissa salainen ystäväni oli "Hiidenkirnu". Mutta nyt valitsenkin tästä uuden... Nyt tiedän! Se on... Ei saanut kertoa! xD

-HH!

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
H0rsma:Se ei saanut suurempaa suosiota, mutta aion viihdyttää ainakin itseäni tässä ketjussa viikoittain.

Heh! Ilmeisesti tämä leikki tarvitsi oman topicinsa, koska tuolla Offissa se ei välttämättä saisi niin paljon osallistujia kuin, että se olisi omassa topicissaan. No, toivottavasti sinun ei tarvitse yksin tätä leikkiä...osallistujiakin on näköjään ilmaantunut jo ihan mukavasti.

Itsekin voisin osallistua, koska leikki vaikutti/vaikuttaa oikein hauskalta ja mukavalta. Toivottavasti keksin jonkun, jonka salaisena ystävän toimin..

No...loppuraportit annetaankin sitten varmaan sunnuntaina..

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Hyvä että tämä sai oman topicinsa.Voi ei, minä valitsin eilen jonkun, mutta en muista enää kenet...toivottavasti tämän suosio kasvaa.En osallistunut tähän kyllä viime viikolla mutta nyt osallistun.

~Gabi~

Vierailija

Kuulostaa aika hauskalle. No, minäkin tulen mukaan. Annan helpotusta. Hänen nimensä alkaa H: lla. Ja jossain kohti hänen nimeään on kaksi " merkkiä.

DjDuck

Vierailija

Lainaus:
Salainen ystävä- leikki

djduck - 20.09.10 05:54 (ID 632519)

Kuulostaa aika hauskalle. No, minäkin tulen mukaan. Annan helpotusta. Hänen nimensä alkaa H: lla. Ja jossain kohti hänen nimeään on kaksi " merkkiä.

DjDuck

Tiedän jo kuka sinun ystäväsi on, voihan sen sanoa? Jos ei, jääkööt sanomatta. Itse en kerro kenen ystävä olen, annan vain yhden vinkin: Hän on jo vanha konkari täällä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
MP-98: Tiedän jo kuka sinun ystäväsi on, voihan sen sanoa?

Älä pilaa muiden iloa paljastamalla nyt jo salaista ystävää vaan kerrohan epäilyksesi vasta sunnuntaina, kun leikki päättyy : ).

Ei sinun tarvitse djduck tuollaisia vinkkejä antaa kuin vasta sitten sunnuntaina, jos haluat, nyt on vielä hieman turhaa tuollaisia vinkkejä antaa, koska eihän siitä hyödytä mitenkään tässä leikissä : ).

Ja hyvä, kun avasit tämän topicin tälle aiheelle ja mikä parasta on avausviesti hyvä. Ja et sinä h0rsma tässä leikissä tule jäämään yksin, ainakaan heti : D.

Viime viikolta ilmoittanut kaksi käyttäjää minut heidän salaiseksi ystäväksi, ihmeellistä, että minuun päädyttiin : ).

Mukavia hetkiä salaisen ystävän parissa myös tällä viikolla, minullakin on omani : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat