Terveys-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin,että tämmöisen topicin voisi tehdä.Elikkä yleinen keskustelu topic terveydestä ja kaikesta siihen liittyvästä.Itse olin juuri kuumeessa ja kurkku oli kamalan kipeä.Muuten koulussa terveyden hoitaja ennusti meille kuinka pitkiä meistä tulee isona.TÄmmöinen topic.Kommentoikaa jos huono,hyvä,turha.Haulla en tämmöistä lytänyt,mutta kuten täällä juuri nyt huhutaan,että haku on rikki niin en voi olla aivan varma asiasta.Ja voi kissan viikset.Meni sitten väärälle aihe alueellekkin :C.

Kommentit (4)

Vierailija

Jaaha, että tällainen. Hyvältä vaikuttaa.

Itse en ole tällä hetkellä sairaana, tosin olen ihan läpimärkä, kun ulkona satoi. Toivottavasti nyt en palellu. Mainitsit tuosta pituusennustuksesta, meillä on tehty se myös. Minusta jää kuulemma lyhyt, kasvan vain noin 165 senttiseksi. Noh, ei kai sille voi mitään. Yhdestä kaveristani ennustettiin 175 senttistä, sellaiset mahdolliset 10cm pituuseroa. :D

Ei ole muuta mainittavaa tästä aiheesta.

~SCD - karkkikuningas

Vierailija

Minkäkin sain kuumeeni,kun pelasin vesi sateessa jalkapalloa.Se oli tyhmää ,mutta saan syyttää siitä vain itseäni ja nyt minulla on ärsyttävä yskä.Ja niin tuo pituus ennuste.Minusta sanottii 185-190,koska olin kuulemma 2-vuotiaana melko pitkä.(en kyllä tiedä miten se 2 vuotta liittyy tähän asiaan).Ja pitäisi muistaa ,että se on vain ennustus ja ei välttämättä toteudu.

Vierailija

Minä olen tällä hetkellä 167cm eikä pituuskasvuni ole kuin vasta alussa. Yksi meidän luokkalainen on se 175cm-180cm, pitkä kuin torni.

Uskon, että minusta tulee 175-180cm.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat