Kirjoita..

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli tällaista topiccia en ole vielä tähän mennessä löytänyt Kääklellä enkä millään, joten..

Olen tullut siihen tulokseen, että tekisin tämän topicin, sillä näin taas etusivulla "Kirjoita nyrkillä" -topicin. Tässä siis ensiksi minä sanon jonkun lauseen, ja kerron samalla, että millä ruumiinosalla seuraava kirjoittaa kyseisen lauseen. Ei kuitenkaan laiteta semmoisia, millä olisi mahdotonta kirjoittaa. Jos tämmöinen on jo, niin linkin voi laittaa tähän topicciin ja tämän voi laittaa lukkoon.

Aloitetaan!

Kirjoita tämä lause nyrkillä: Tänään on aika pilvinen päivä.

~ Tapsa

Kommentit (8)

Vierailija

r5ftöäbn-.öäöåp'nh kjlhyunjmqjmujkzc ovfrvbhjnmkftr54n äåpoiubväåpö.

NexT: Kirjoita leualla : Minä en tykkää syödä kaalikääryleitä.

Vierailija

moinmÄ edn ytyuuk,jkk-öÄ_Ö szayul-öfds_Ö k,jsas.ikk,ääÖtryu-tyeriyhtÄ.

Seukki, kirjoita varpaalla: Tämä on vaikeaa.

Vierailija

jos varpaalla tarkoititi niin tässä: se on hnikedno

Seuraava kirjoittaa kyynerpäällä Aku Ankkaa lukien: luen Aku Ankkaa

Vierailija

q2wkiiu nwqsanjkijkijaswqn omjn mnlöopswqa9oedikwsqa. (Kirjoitettu kyynärpäällä)

Seukki, nenällä: Ei tätä voi osata.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hui kauhistus, kun näitä kirjoita jollain ruumiinosalla topiceja löytyi paljon! Hyvä ajatus, että kirjoitettaisiin kaikki tuollaiset samaan topiciin, ettei jokaisesta ruumiinosasta tarvitse tehdä omaa ketjua.

Harmi vain, ettei tämä keskustelujen oma haku toimi kunnolla.. Tämäkin topic olisi jäänyt tekemättä, jos tuo samanlainen topic olisi haulla löytynyt. Tällainen topic on siis jo tehty, joten siirretään tällainen "kirjoita silmät kiinni" yms. leikki sinne ja tämä menee lukkoon.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/19761/kirjota_jol...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat