Haluaisitteko Aku Ankkaan Pulivari sarjoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen alkanut ihmetellä, kun Pulivaria ei näy ikinä enää missään Aku Ankassa. Minusta Pulivari oli niin hyvä hahmo. Ennen niitä oli Aku Ankoissa paljonkin. Kaipaatteko te muut Pulivaria Aku Ankka-lehtiin? Pulivari on yleensä lehdessä ehkä kerran vuodessa. Kommenttia tulemaan!

Kommentit (11)

Vierailija

Minä ainakin kaipaan Pulivaria!Sitä höpsöä karvaturria.Hän on niin hassu koira.Paljon parempi kuin joku Pluto.Että kyllä Pulivaria saisi olla enemmän Aku Ankassa.Tulisipa vaikka edes joku Pulivari-liite Aku Ankkaan,kuten tuossa viimeviikon lehdessä,eli nro:ssa 37,tuli Pluto-liite.Kyllä minä siis kaipaan Pulivaria!

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

No, voisihan sitä kuolakuonoa enemmän esiintyä.Viimeksi näin kunnon Pulivari tarinan aikoja sitten, Pulivari kun on vielä toiseksi suosikki hahmonikin, ja paras eläinhahmo.Mutta ei välttämättä ole tekijöillä kiinnostusta piirtää.Onko kenelläkään Mau Heymansin tai Don Rosan puhelinnumeroa?Voisin käskeä piirtämään...

Huom!Älkää ottako viimeistä kohtaa tosissanne!

~Gabi~

Vierailija

Mjaa, onhan se ihan hauska hahmo, ja esiinty kyllä hyvin vähän. Että voisihan sitä vähäsen lisää tulla.

Vierailija

Enpä oikein tiedä.Toisaalta pidän pulivarista aika paljonkin ja toisaalta inhoan sitä.Sanoisin,että vitsisarjoja voisi tulla,mutta ei pitkiä sarjoja.

-tarkanmarkanvartija-vaalii akkareitaan kuin lanttejaan.

Vierailija

Joo! Oon niitä kyllä jo ootellu, ku ei oo näkyny... Eli toivottavasti saadaan nähä haukkua lähiaikoina Aku Ankassa. ;)

tartyf
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä en oo ees aatellu, et sitä ei oo näkyny aikoihin, mut tosihan se on, ku alkaa vähän miettimään. Kyllä sitäkin voitas välillä näyttää

Vierailija

Lainaus:
Haluaisitteko Aku Ankkaan Pulivari sarjoja?

Roope Mac Ankka - 22.09.10 01:15 (ID 633266)

Minä olen alkanut ihmetellä, kun Pulivaria ei näy ikinä enää missään Aku Ankassa. Minusta Pulivari oli niin hyvä hahmo. Ennen niitä oli Aku Ankoissa paljonkin. Kaipaatteko te muut Pulivaria Aku Ankka-lehtiin? Pulivari on yleensä lehdessä ehkä kerran vuodessa. Kommenttia tulemaan!

Kyllähän niitä saisi olla enemmän.

Ainakin minä pidän niistä, muuta vika taitaa olla siinä että piirtät eivät piirra niita niin paljoa.

Vierailija

Maybe, Maybe not... Enpä tiedä... Olisi se varmaan kiva saada seuraavaan Aku Ankka-lehteen yksi sivuinen Pulivari sarjakuva :):):):):):)

~D@isy, aina ajan tasalla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat