Turhat topicit lukkoon!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin tarkoitus olisi saada jokin keino siihen voisiko olla muuta keinoa lukottaa topic kuin painamalla "ilmoita asiaton viesti" kohtaa tai lähettämällä viestin: Ylläpitoo!! Kukkuu!! voisiko tämän topicin ehkä lukottaa. Ylläpito Voitteko kehittää jonkinlaisen muun keinon siihen. Vaikka "ehdota topicin lukitsemista ylläpidolle" kohta joka näkyisi topicin aloitusviestin ala reunassa niinkuin "ilmoita asiaton viesti" kohta. Mutta se on jokaisessa viestissä. Koska en ole moderaatori ja en voi itse lukita topiceja jotka ovat mielestäni turhia viestiketjuja joihin ei edes käyttäjät kirjoittele!!! Jokin keino olisi tarpeen joka olisi tarkoitettu siihen mihin sen ajattelin. PS: Vastausviesti olisi suotavaa ylläpidolta.

Ajattelin myös että tehtäisiin vetoamus jossa te käyttäjät voisitte laittaa käyttäjänimenne vetoamukseen. Siten ylläpito huomaa onko tällainen toiminto teidänkin mielestä tarpeellinen.

Parhain terveisin Salainen AA.fin palvelia.

Kommentit (9)

Vierailija

Ehdota topiccia lukotettavaksi... Hmm.... Muuten hyvä, mutta sitten jotkut voisivat lähetellä jatkuvasta tällaisia viestejä vain kiusaksi, mutta jos sen saisi toimimaan, niin kyllä sellainen hyvä voisi ollakkin =D

Vierailija

Lainaus:
Re: Turhat topicit lukkoon!!!

kukkelikuu - 22.09.10 04:13 (ID 633338) Lukkoon! Tämähän on turha.

Anteeksi käyttäjä kukkelikuu mutta tuo on spämmiä se tukkii joka paikan AA.fissä Tässä pyydän nimiä vetoamukseen.

Lainaus:
Turhat topicit lukkoon!!!

Ropsu Ankka - 22.09.10 04:30 (ID 633358) Ehdota topiccia lukotettavaksi... Hmm.... Muuten hyvä, mutta sitten jotkut voisivat lähetellä jatkuvasta tällaisia viestejä vain kiusaksi.

Niin mutta voisihan ilmoita asiaton viesti jutullakin kiusata ylläpitoa mutta se juttu toimii!!!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei topiceja tälläisille aiheille, koska tälläiset ehdottelut voi hoitaa muissa topiceissa kuten kokous nettisivujen hyväksi, Yleinen palaute ja kehitysideat sekä Nimitysuutisia! topic, josta ylläpito on luvannut katsoa meidän käyttäjien toiveita ja ehkä toteuttaa niistä jotakin, tälläiset topicit on myös turhia. Muistahan, että yksikin huutomerkki riittää, kolme on jo liikaa.

Muutenkin tuota ilmoita asiaton viesti nappulaa voi käyttää ihan hyvin ilmoittaessa turhasta topicista, itse olen ainakin näin tehnyt ja hyvinhän se on onnistunut, topic on todella usein lukotettu sen jälkeen, ainoa ongelma asiassa on se ettei nämä meidän alkuperäiset modet kirjoittele täällä foorumilla paitsi h0rsma joten lukkoa tulee, mutta ei mitään viestiä miksi se topic lukkoon menee? Käyttäjämodet osaavat perustella lukotuksen, mutta heille tuo ilmoitus ei mene perille, sinänsä harmi : /.

Tuplapostaus on sitten kiellettyä, jos et sitä tiennyt ;). Modeille aina vaan lisää hommaa tulee tuostakin... Viestin muokkaus on keksitty, muista se!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: Turhat topicit lukkoon!!!

"Hiidenkirnu" - 22.09.10 04:53 (ID 633392) Tuplapostaus on sitten kiellettyä, jos et sitä tiennyt ;). Modeille aina vaan lisää hommaa tulee tuostakin... Viestin muokkaus on keksitty, muista se!

En tuplapostittanut vaan lähettänyt kaksi erilaista viestiä... Olen hirveä vänkääjä tiedetään mutta oli pakko huomauttaa että en ole "tuplapostitellut" mitään.

Vierailija

Jos joku ehdottaa usein turhaan niin voisi sitten päästä banaanisaarille vähäksi aikaa. Minälaitan nimeni vetoamukseen.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuplapostaus ei tarkoita välttämättä saman viestin lähettämistä kaksi kertaa peräkkäin vaan se tarkoittaa myös sitä, että lähettää kaksi viestiä peräkkäin eikä siis tarvitse olla monta kertaa lähetetty sama viesti. Opettele termit!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Joo, eli siis tässä "Hiidenkirnu" puhuu asiaa, eli siis jokaiselle kehitys/parannusidealle _ei_ tarvitse tehdä välttämättä uutta topicia, vaan ne kehitys/parannusideat kannattaa kirjoittaa jo johonkin olemassaolevaan ketjuun. Sellaisista ketjuista ne myös huomataan paremmin!

Mutta älä masennu, on hienoa, että yrität parantaa AA:n sivuja, joten jatkossa kaikki uudet ideat jo olemassaoleviin topiceihin!:)

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hienoa, että yritätte saada näitä keskusteluja paremmiksi, muttei sitä varten tarvitse tehdä uusia topiceja tai keksiä uusia ilmoitusmahdollisuuksia. Jo olemassaoleva "ilmoita asiaton viesti" toimii varsin hyvin. Samalla viestillä voi toki ilmoittaa myös asiattomasta topicista, jolloin topicille tehdään asiaankuuluvat toimenpiteet.

Topiceja jotka vajoavat vastaamattomina ei välttämättä tarvitse lukottaa, vaikkeivät ne menestykään. Me modet kuitenkin lukotamme topiceja sitä mukaa kun siihen tulee aihetta ja lukotettavia topiceja tulee vastaan. Emme me koko ajan ole etsimässä lukotettavaa topicmeren pohjalta.

Mitä tulee sivujen parantamiseen ja uudistusehdotuksiin niin niitä voi esittää "Kokous nettisivujen hyväksi" -topicissa. Olen todennut, että toimitus kyllä seuraa foorumia, joten kehitysehdotukset eivät jää heiltä huomaamatta. Kyllä kaikki oikeasti hyvät ja toteutettavissa olevat ehdotukset otetaan talteen ja tarkempaan tarkasteluun.

Ja nyt, topic menee lukkoon.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat