Mikä saa sinut käymään AA:n sivuilla?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Eli siis, tämän topicin aiheena olisi, että AA.fi:n käyttäjät voisivat kertoa mielipiteitään ko. sivustosta ja mikä saa heidät käymään täällä.

No minäpä aloitan. Minä käyn täällä sen takia, koska täällä on hyvä ilmapiiri käyttäjien keskuudessa, sekä mukavaa juttuseuraa jos on tylsää. Olen kirjoitellut täällä jo vuodesta 2008 alkaen enkä ole vieläkään kyllästynyt tähän sivustoon.

Ensimmäisen kerran kävin AA:n sivustolla näiden ollessa vielä ne vanhat sinipohjaiset sivut. niistä en kyllä muista enää paljoa mitään.

No, kertokaahan omia ajatuksianne ja mikä saa teidät käymään täällä:)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En mäkään niistä vanhoista sivuista muista lähes mitään : ) Mutta; mut täällä Akkarin sivuilla saa käymään pelkkä keskustelu muiden käyttäjien kanssa. Myös nämä sivut ovat parantuneet huimasti, sekin vaikuttaa paljon.

~JD™

Vierailija

No,en mä täällä kauheen usein käy juttelemassa,mutta tääl on muitakin kivoja juttuja esimerkiksi käyn usein kaselemassa ankallisgallerian uusimpia töitä ja kun aihe on muutenkin mieleinen.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Erityisesti muut mahtavat käyttäjät ovat yksi suurimmista syistä, minkä takia jaksan täällä käydä. Myöskin (välillä) tasokkaat keskustelut eri aiheista. Lisäksi täällä voi keskustella monenlaista erilaisista aiheista, mikä on mielestäni hyvä juttu ja lisäksi täällä on paljon eri-ikäisiä käyttäjiä. Galleriassa voi ihastella muiden tekemiä upeita ankkapiirrustuksia ja lisäksi voi pelailla pelejä tai tehdä jotain muuta kivaa.

Nämä sivut ovat kuin huume: Kun kerran kokeilee, niin jää heti koukkuun.

Vierailija

Noo... täällähän on kaikille Ankka -faneille kaikenlaista kivaa; keskustelut, galleria yms. Itse käyn täällä pääasiassa keskutelujen takia. Kaikkia julkaisua; taskareita, lehtiä jne. on myös kiva käydä arvioimassa. Galleria töitä on hauska katsella ja ihastella, vaikken sinne itse mitään osaakkaan piirtää. Myös Akupedista saa mukavasti tietoa joka asiasta.

Vierailija

Aloitin AA:n sivustolla käymisen heti kun se uudistui ja aluksi selasin kaikkia pelejä & puuhia, galleriaa, keskustelua, tietolaaria ym. mutta nykyään viihdyn vain keskutelussa. Se siis saa minut käymään AA:n sivulla(edes joskus). xD

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Sohvaperuna: Erityisesti muut mahtavat käyttäjät ovat yksi suurimmista syistä, minkä takia jaksan täällä käydä. Myöskin (välillä) tasokkaat keskustelut eri aiheista. Lisäksi täällä voi keskustella monenlaista erilaisista aiheista, mikä on mielestäni hyvä juttu ja lisäksi täällä on paljon eri-ikäisiä käyttäjiä. Galleriassa voi ihastella muiden tekemiä upeita ankkapiirrustuksia ja lisäksi voi pelailla pelejä tai tehdä jotain muuta kivaa.

Suurin piirtein näin, mitäpä tähän lisäämään. Voisin silti lisätä, että täällä saa kommentoida Taskareista, olenhan mä Taskarihullu.

tartyf
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt oon oikeestaan käynyt täällä vasta pari kertaa, ekan kerran varmaan pari vuotta sitten, mutta tää tunti liian monimutkaiselta, mut eilen opettelin seikkailemaan täällä ja hyväthän nämä sivut on. Ja ilman muuta sen takia käyn, koska olen suuri ankka fani!

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

No minä käyn täällä varmaan sen takia, että keskusteluissa on nykyään hyvä ilmapiiri, täällä voi arvostella Ankka-teokset ja voi myös katsoa muiden upeita taideteoksia Galleriassa. Aktiivisuuteni kasvaisi varmaan vielä 1% jos tänne tulisi vähän uudistuksia. Aktiivisuuteni kasvaa myös kun saan marraskuussa uuden toimivan läppärin.

HENRI K J L

Vierailija

Minä käyn täällä koska:

-on hyvä ilmapiiri

-mukavaa keskustelua ankoista & ankka-julkaisusta

-galleriassa on kiva arvostella ja katsoa muiden upeita töitä

-täällä on kiva arvostella kaikenmaailman julkaisuja

-täällä on kiva jutella aiheesta kuin aiheesta

-täällä käy paljon porukkaa

On varmaan satoja muita syitä =D

Vierailija

Käyn täällä, koska täällä on hauskaa, mukava vaihdella ajatuksia, katsoa galleriatöitä, laittaa Akupediaan tietoja.

Täällä on myös minulla hyviä kamuja.

Vierailija

-Olen innokas Aku Ankka fani

-Täällä on hyviä pelejä

-On mukavaa voida keskustella tähän tyyliin

-Täällä on monenlaista puuhaa keskustelun ja pelejen lisäksi. mm. Kirjasto, galleria,

Vierailija

syyt:

-täällä on kivaa

-keskusteluissa on kaikille jotakin

-hauskoja käyttäjiä

-muutama käyttäjä jonka tunnen

-tv o kiva

-mukava viettää aikaa ja esittää mielipiteitä. SUOSITTELEN : D

yoda, voiman mestari ja aa.fin suuuri fani : )

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mikä saa sinut käymään AA:n sivuilla?

Yoda:)-99 - 04.10.10 08:43 (ID 638774)

-muutama käyttäjä jonka tunnen

Ai IRL?

Mut saa täällä käymään hyvät käyttäjät, kiinnostavat keskustelut jne.

~ Libel. Aina paikan päällä.

Vierailija

Niin, on täällä tosiaankin mukava ilmapiiri. Yksi suurimmista syistä on se, että saa keskustella muiden käyttäjien kanssa joskus mielipiteistä, joskus jostain muusta. Galleriassakin on hauska olla arvostelemassa.

-LP-

Vierailija

Hassua, mutta en ole tullut aikaisemmin tuota miettineeksi. Se tuntuu jotenkin niin itsestäänselvältä, että täällä käy. Syitä taitaa olla melkoinen määrä, mutta ensimmäiset mitä tulee mieleen ovat mm. sivustojen ilmapiiri, suurimman osan ystävällisyys muita kohtaan, mielenkiintoiset keskustelut ja välistä erillaista infoa mitä eripuolilla Suomea tapahtuu. Täällä tapaa erillaisia henkilöit, ja vaikkei tiedä toisesta muuta kuin sen mitä tämä paljastaa keskusteluissa, jos paljastaa mitään, silti tuntuu kuin täällä tapaisi taas joukon tuttavia joiden kanssa on kiva törmäillä eri topiceissa.

Täällä ei tarvitse koko ajan miettiäå mitä läksyjä tuli tai mitä sai kokeesta. Millainen riita tuli kaverin kanssa tai jotan sellaista. Täällä voi syventyä eri asioihin, nauraa kippurassa toisten hauskoille viesteille tai muuten vain selailla tai kirjoitella eri topiceihin.

Nytr vasta tajusinkin miten mahtavat ja monipuoliset sivut nämä A.A: n sivut oikein ovatkaan! Ennen ajattelin vain että "Kivat sivut kun voi rupatella niitä näitä". Mutta en olekkaan ennen miettinyt miksi käyn juuri täällä. Nyt tiedän ja se on hauskaa.=)

*Nöösi, nauru naamalla*

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat