Percy Jackson

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli teen tänne nyt oman topicin Percy Jackson aiheisille jutuille. Pistäkää kaikkea mitä keksitte Percy Jackson sarjasta tänne esim. kirjoista, elokuvista ja kaikesta. Ei tarvitse kumminkaan fani olla.

Ja pistän tänne vielä vähän pientä tietoa Percystä:

Percy Jackson on 12 vuotias newyorkkilainen poika, joka on Puolijumala, eli Jumalan ja tavallisen ihmisen lapsi. Nimittäin yhden pääjumalista, eli Poseidonin lapsi. Kun hän saakin tietää olevansa puolijumala, siitä syntyy seikkailu, jossa on taisteluita, yllättäviä käänteitä ja uusia ystävyyksiä.

Kommentit (5)

Vierailija

No mun mielestä tossa elokuvassa oli se huonoa kun siinä ei ollut sitä aikaa kun Percy oli siellä leirillä. Oon ite lukenut kaikki kirjat ja nähnyt elokuvan.

Vierailija

En ole oikein perehtynyt asiaan, enkä nähnyt/lukenut niistä yhtään. Mutta veikkaanpa, että hyviä ovat.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Olen lukenut kirjat ja ihan hyviä ovat. Mutta vähän yllättävä se loppu kyllä oli ja olisi saanut jatkua vielä pidempään se kirjasarja.

Olen myös nähnt sen elokuvan ja voin sanoa sen, että siinä oli otettu tiettyjä vapauksia. Se ei ihan vastannut kirjoista saamaani mielikuvaa, mutta ihan hyvä se silti oli.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Tutustuin Percy Jackson -kirjasarjaan, kun sain Slamavarkaan joululahjaksi. Seuraava osa tuli meille, kun olin saanut koulusta stipendin kirjakauppaan, ja löysin kirjasarjan toisen osan sieltä. Kolmannen kirjan osti pikuveli koulustipendillään, ja neljäs ostettiin kirjakaupasta ja viides eli viimeinen Prismasta.

Olen lukenut kaikki Percy Jackson kirjat. Ne ovat mielestäni mahtavia, mukaansa tempaavia ja muutenkin hauskoja, kun tulee itsekin pähkäiltyä, mitä jokin ennustus taroittaa.

Ja siinä Salamavaras -elokuvassa oli kyllä paljonkin vapauksia. Siinä Percy kumppaneineen joutui itse hakemaan ne lasipallot, joilla pääsi pois Manalsta, kun taas kirjassa ne annettiin Percylle.

Save me from the dark.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat