Formula Cup

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kisan tilanne:

Talleissa paljon tilaa, joten kuskeja kaivattaisi...

ps. toivottavasti ei mene täysin viestimaratonien puolelle =(

Formula Cup

---------------------

Säännöt:

Jokainen kilpailija voi, joko perustaa oman tallin, tai liittyä johonkin vanhaan talliin. Jos vanhoissa talleissa ei ole tilaa on tietenkin tehtävä uusi, ja jos vanhoissa talleissa on paljon tilaa, on suotavaa, vain liittyä kuskiksi.

Jos päätät olevasi?

Tallipäällikkö:

Eli, jos olet tallipäällikkö, ja päätät koota uuden tallin, sinun on tietenkin ensiksi ilmoitettava, mikä on tulevan tallisi nimi, ja sitten talli luodaan aloitusviestiin. Tallin nimi voi olla väännös oikeasta tallista, tai ihan itse keksitty. Siiten sinu pitää ostaa kuskeja... 5 on maximi, mutta vähemmälläkin voi pärjätä. Aluksi käytettävissäsi on 100 milj. joten kannatta ostaa kuskit noin. 20 milj. kpl. Kun osakilpailu ajetaan, sinun tulee vain olla, ja odottaa tuloskia. Kun tulokset on laskettu tallisi saa pisteitä. Jokainen kuski saa myös omat "taitopisteet". Sen jälkeen sinun onkin mahdollista myydä/ostaa kuskeja eri hinnoilla, jotta saat parempia kuskeja. Sitten sama tehdää uudestaan, niin kauan, että kaikki osakilpailut on ajettu.

Kuski:

Jos, päätät olla kuski, ja haluat liittyä talliin, päätä ensin, mihin talliin haluat, ja sitten mihin hintaa he saisivat sinut ostaa. Tee vain tarjous, ja katso hyväksytäänkö sinut johonkin talliin. (yhden pelaajan keskimääräinen ostohinta on 20 milj). Kun sinut on ostettu, jäät vain odottamaan ensimmäistä osakilpailua, heti ennen sitä saat vielä jokaisesta miljoonastasi sata taitopistettä. Kun ensimmäinen osakilpailu tulee, katsot, mikä on aiheena, ja kirjoitat niin paljon, kuin jaksat. Yhdestä kirjaimesta tallisi saa pisteen, ja myös sinä itse saat yhden "taitopisteen", joka merkkaa, kuinka paljon olet kirjoittanut. Kilpailun jälkeen tallipäällikkösi voi mahdollisesti myydä sinut, os et kirjoittanut tarpeeksi. Ehkä voit, myös jäädä talliin. Ja sitten sama toistetaan uudelleen, ja uudellen, kunnes kaikki osakilpailut on ajettu. Jos olet osakilpailujen lopuksi voittaja tallissa, niin kuulut voittajatalliin, ja voittajiin. Ja jos voitat jonkun osakilpailun, saat siitä 1000 pistettä itsellesi ja tallillesi.

Tallit:

Verrari

Tallipäällikkö: Ropsu Ankka

Kuskit:

- Joona31 ( 20000 )

- tuplanolla 2 ( 10000 )

-

-

-

Pisteet: 0

Rahat: 70 milj.

------------------------------

Kaloin

Tallipäällikkö: hantsus

Kuskit:

- Maailman Paras-98 ( 23000 )

-

-

-

-

Rahat: 77 milj.

------------------------------

Duck GP

Tallipäällikkö: Santtu99

Kuskit:

- lupuhullu8 ( 20000 )

-

-

-

-

Rahat: 80 milj.

Osakilpailut:

Ankkamaan Cup

Aihe: Aku Ankka

Tulossa...

Sorsalandian ympäriajo

Aihe: Roope Ankka

Tulossa...

Hanhikukkulan Mestaruus

Aihe: Iines Ankka

Tulossa...

Kurkelan crossi

Aihe: Hansu Hanhi

Tulossa...

Undulaattilaakson Finaali

Aihe: Hannu Hanhi

Tulossa...

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

No, voisihan siitäkin jotain pisteitä saada? En sitä ajatellutkaan =D

// Tein yhden tallin, jonkä tallipäällikkö olen minä itse =)

/// Kuskille 1 milj. on 100 taitopistettä

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Ei siis yhtään hävetä, minua kyllä kaduttaisi jos olisin tehnyt tämän topicin. Ideahan on varastettu suoraan Viestimaratonista, sitä vain on muuteltu erilaiseksi. Aiheetkin ovat melkein samoja mitä Viestimaratonissa. Olisipahan kiintoisaa kuulla mitä mieltä itse Salwer tästä olisi.

Itse en todellakaan tule mukaan, en halua olla mukana luvattomassa Viestimaratonin matkinnassa vaikka se olisikin muuteltua.

Fort Tripla

// Aiheet olisivat sentään voineet olla monipuolisemmat, se olisi auttanut.

Vierailija

Lainaus:
Formula Cup

Fort Tripla - 25.09.10 08:41 (ID 635043)

Ei siis yhtään hävetä, minua kyllä kaduttaisi jos olisin tehnyt tämän topicin. Ideahan on varastettu suoraan Viestimaratonista, sitä vain on muuteltu erilaiseksi. Aiheetkin ovat melkein samoja mitä Viestimaratonissa. Olisipahan kiintoisaa kuulla mitä mieltä itse Salwer tästä olisi.

Itse en todellakaan tule mukaan, en halua olla mukana luvattomassa Viestimaratonin matkinnassa vaikka se olisikin muuteltua.

Fort Tripla

Yritänkin saada tämän topicin idean mahdollisimman kauas niistä ihmeen viestimaratoneista, mutta jos se ei onnistu topic saadaan minun puolestani lukottaa...

// Anteeksi vaan Fort... En tiennyt että kimpaantuisit noin... Ja olisin voinut itsekkin suunnitella topaa kauemmin kuin 5 päivää =)

Vierailija

Teen Tallin jonka nimi on:Kaloin(En tiedä yhtään mitä tuop tarkoittaa!)Varat: 100 milj. Nyt pitää vielä aloitus viesti _Todella_tarkasti(Siis tarkemmin kuin äsken)Että tiedän joka säännön ja sopukan.

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Tallini: Duck GP.

Varat: 100 milj.

Ja toivon kuskeilta että kyseiset ovat aktiviittisia ja kirjoittavat näitä viestejä.

Hei Ropsu voisiko aiheet olla autourheiluun liittyviä, ei ankkoihin?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Formula Cup

Santtu99 - 26.09.10 01:24 (ID 635286)

Tallini: Duck GP.

Varat: 100 milj.

Ja toivon kuskeilta että kyseiset ovat aktiviittisia ja kirjoittavat näitä viestejä.

Hei Ropsu voisiko aiheet olla autourheiluun liittyviä, ei ankkoihin?

Vosihan ne, mutta sitten se ei taas sovi AA:n sivulle =)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Santtu99 isea ol hyvä, sillä nykyään tämä muistuttaa liikaa viesimaratoneja. Elikkä siis aiheet voisi muuttaa mootoriurheiluun. Onhan tämä sentään pulinat osiossa, johon voi tehdä melkein minkälaisen topicin tahansa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Formula Cup

McDuck-fani - 26.09.10 05:01 (ID 635389)

Santtu99 isea ol hyvä, sillä nykyään tämä muistuttaa liikaa viesimaratoneja. Elikkä siis aiheet voisi muuttaa mootoriurheiluun. Onhan tämä sentään pulinat osiossa, johon voi tehdä melkein minkälaisen topicin tahansa.
Jos kannatatte, niin se on tehtävä... Sanokaa uudet aiheet, niin muutan =)

Vierailija

FormulaF1- legendat, Felippe Massa, Kimi Räikkönen, lewis Hamilton, yms.En nyt keksi osakilpailuita enempää mutta yksi tai kaksi saisi olla ankka aiheisia.

Vierailija

Voin liittyä tänne, vaikka onkin muunneltu versio Vestimaratonista. Vähän parannusta, mutta säännöt ja osakilpailut voivat olla ennallaan. No, ilmoittaudun kuitenkin kuskiksi.

Voisinko tulla Duck GP:hen? Rahatarjous: 20 milj.

-LH8-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat