Adressi: PE 13 pois akuankka.fi: stä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ihmettelen, miksi tämä palsta on edelleen täällä, joten päätin tehdä adressin. Kaikki kannattajat antavat äänen, kaikki-ei kannattajat eivät anna ääntä. Kun äänet on saatu koolle, niin lähetän palautetta toimitukselle, ja annan äänestäijen määrän. Kaikki tämä siksi, kun jos on vastannut kaikkiin, niin ei ole mitään tekemistä tässä palstalla. Siinä ei ole järkeä. Joten, ääniä vain tulemaan!

-LH8-

Kommentit (11)

Vierailija

Hmmm... En nyt tiedä onko tästä nyt järkevä adressia väsätä... Toki on tosiaan niin, että foorumi on aika turha. Eihän kukaan nyt pelkästään epäonnenpäivästä jaksa puhua =D Jos tästä nyt adressi tulee, mietin vielä annanko äänen...?

Vierailija

Itsekkin olen ihmettellyt että PE 13 on edelleen täällä, joten annan ääneni. Palsta on kyllä hyvä, mutte on jo aika tulla toisenlaisia aiheita.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Lainaus:
Re: Adressi: PE 13 pois akuankka.fi: stä!

AkutykkääIineksestä - 28.09.10 04:51 (ID 636181) Juu, nimeni vaan listaan. Hyödytön juttu.

Nimenomaan tämä topic on siis hyödytön juttu. Ei tullut mieleen, että jota kuta saattaa kiinnostaa tämä osio?

Onhan se nyt tietysti pakko saada pari viestiä keksimällä joku hyödytön adressi. Kannattaisi nyt jokaisen miettiä pari kertaa ennen kuin tekee jonkun adressin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Adressi: PE 13 pois akuankka.fi: stä!

Salwer1st/ - 28.09.10 05:35 (ID 636212)
Lainaus:
Re: Adressi: PE 13 pois akuankka.fi: stä! AkutykkääIineksestä - 28.09.10 04:51 (ID 636181) Juu, nimeni vaan listaan. Hyödytön juttu.
Nimenomaan tämä topic on siis hyödytön juttu. Ei tullut mieleen, että jota kuta saattaa kiinnostaa tämä osio? Onhan se nyt tietysti pakko saada pari viestiä keksimällä joku hyödytön adressi. Kannattaisi nyt jokaisen miettiä pari kertaa ennen kuin tekee jonkun adressin.

Joo, olen samaa mieltä. Uudet käyttäjät (ja toki muutkin) esimerkiksi haluaisivat varmaan lukea tätä aihetta. AkeMake:n adressi (silloin joskus:D) oli hyvä idea, koska sitä oikeastaan tarvittiin. No, kannattaisi kaikkien miettiä ennen kuin rupeaa adressia vääntämään. Ja minun piti lukea aloitusviesti kahteen kertaan, ennen kuin tajusin. Tai no, ehkä kyse oli vain siitä, etten keskittynyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat