mikä on lempi hahmosi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli mikä on sun lempi hahmo sitten seuraava arvostelee sen edellisen lempi hahomon mun lempi hahmo on aku

Esimerkki:

1 Käyttäjä: Lempihahmoni on Taikaviitta.

2 Käyttäjä: Juu. Kiva hahmo. Esiintyy enimmäkseen Taskareissa, mutta kuitenkin hyvä. Oma lempihahmoni on Roope.

//

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Täh??? Pitäisikö minun nyt arvostella sinun lempihahmo, vai sanoa oman lempihahmoni? Hieman sekavat ohjeet...

Vierailija

Tässä on käsitykseni säännöistä: Ensimmäinen käyttäjä sanoo oman lempihahmonsa, ja seuraava arvostelee sen. Sitten se käyttäjä sanoo oman hahmonsa.

Esimerkki:

1 Käyttäjä: Lempihahmoni on Taikaviitta.

2 Käyttäjä: Juu. Kiva hahmo. Esiintyy enimmäkseen Taskareissa, mutta kuitenkin hyvä. Oma lempihahmoni on Roope.

Ja niin pois päin...

Vierailija

Taikaviitta on todella hyvä hahmo ja Taikaviitta esiintyy kyllä enimmäkseen taskareisaa joka on kyllä minulle hyvä sillä keräilen niitä ja harmi kun Rosa ei piirtänyt Taikaviittaa ikinä sillä olisi sekin häneltä varmaan todella hyvin onnistunut ja Taikaviittahan on Guido Martinan ja Giovan Battista Carpin luoma hahmo ja kummatkin ovat todellisia mestari tekijöitä. Arvosana Taikaviitalle on 10-.

Seuraava arvoselee oman lempihahmoni Aku Ankan.

PS. Muutin otsikkoa vähän paremmaksi ja se on nytten Arvostele edellisen lempihahmo.

Tripla-Taskari-Fani

Vierailija

Senhän huomaa jo profiilistasikin että lempparisi on Aku. Todella hyvä hahmo joka aina toilailee, mikä tekee sarjasta hauskan. Arvosana: 10

Seuraava arvostelee oman lempihahmoni, eli Akun joka on myös minun lempparini.

Vierailija

Ai Akuko, taas. No, paras mahdollinen hahmo. Animaatiot, elokuvat, sarjakuvat... Kaikki yhtä parhaita! Ja Akuhan onkin ns. päähenkilö, ainakin tuntuu olevan Suomessa suositumpi kun Mikki Hiiri, ja minun maailmassani ainakin. Aku on kaikin puolin loistava ja hyvä hahmo. On vähän vaikeaa arvostella Akua, koska en niinkään pidä häntä hahmona tms. hän on minusta automaattisesti olemassa ja siksi arvostelu on himena vaikeaa...

Arvosanaksi tulee, tottakai, 10.

Ja seuraava saakin arvosteltavakseen Viitataren.

Pst. Tripla-Taskar-Fan, kyllä Rosa on piirtänyt Taikaviitan, olen nähnyt sen kuvan jossakin, kunpa vai muistaisin missä. Olisi mukavaa, jos Rosa, silloin kuin vielä piirsi, olisi piirtänyt Taikaviittaakin, hänkun on muutenkin loistava piirtäjä.

~ Viitta on voimaa

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

No en ole lukenut kuin yhden tarinan, jossa tämä kyseinen henkilö olisi esiintynyt, mutta mielestäni se tarina oli hyvä joten arvosanani on 8.

Seuraava joutuukin arvostelemaan Matami Mimmin.

Vierailija

Yksi lempihahmoista ja se aito oikea.

Hauska koska Akulla on niin surkea onni.

Oma lempihahmoni on yllätyksellisesti Panchito.

-!Caramba!-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat