Aku ei tullut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku ankka ei tullut Keskiviikkona eikä tänään torstaina minulle, eikä minun kaverilleni? Onko muilla tapahtunut samallaista ja onko jollain vastausta Akun tulemattomuuteen.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Yksisyy voisi olla, etä teidän kummankin tilaus on loppunut tai sitten posti ei vain ole tullut perille jostain syystä tai sitten syy on joku muu, mutta itselleni ei ole ikinä ainkaan käynyt niin, mutta kyllä tuo minunkin tilaus alkaa loppua tässä pienen ajan päästä ja Akkarit täytyy ostaa kaupasta, mutta onneksi kauppa on tuossa vieressä.

Tripla-Taskari-Fani.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Maaseudullahan Ankka saattaa olla useammankin päivän myöhässä, eli vähän aikaa pitää jaksaa odottaa. Mikäli ei kuitenkaan viikkoon ole tullut ja seuraavakin lehti on jo kolahtanut postiluukusta, voi olla aika ilmoittaa postitoimistoon ja/tai sanomalehden toimitukseen.

Itse asun kaupungin keskustassa, enkä muista kunnolla Akkarin myöhästymistä, liekö niitä edes ollut... Kerran muutama vuosi sitten, mutta sekin tuli sitten päivän parin kuluttua. : )

Vierailija

Okku, taidat olla uusia käyttäjiä joten sinulle tiedoksi: tämmöinen topic on jo olemassa. Sen linkkiä en muista mutta tämän uudempana voisi panna lukkoon.

Minulle Aku tulee aina normaalisti, eikä koskaan ole tullut myöhässä.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Yleisiä syitä siihen, että Aku ei tullut on esim. olet juuri tilannut Aku Ankan, asut maaseudulla tai posti ei vain tuonut Aku Ankkaa.

P.S Itselleni on tullut kai kerran Aku Ankka myöhässä.

Vierailija

minulle akkari on tullut monesti vasta torstaina, vaikka asun Tampereella ja kerran sama lehti tuli kaksi kertaa minulle ja joillakkin muille kavereilleni.

Vierailija

Yhteen aikaan kaverilleni ei tullut aina akkaria, mutta lähiaikoina semmoista ilmiötä ei ole kyllä tapahtunut itselleni on aina saapunut akkari keskiviikkona ihan normaalisti. Olen myös kuullut tarinaa, että joidenkin akkari oltiin viety ja silputtu postilaatikon viereen aivan kauheaa...

Tepsutin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat