Antaisitko jonkun sinun tietämättäsi koskea Akkarikokoelmaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä on vain tarkoitus kysyä, että kuinka hyvää huolta pidät Akkarikokoelmastasi?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hyvin. Ainut joka lukee minun kanssani omia ankkoja on minä ja oma iskäni. Jos joku koskisi, sanoisin suoraan mitä mieltä olen ja vetäisin varmana ehkä kuonoonkin..

Vierailija

Hyllyssä, kaapissa, pöydällä... Omassa huoneessani. Turvassa, uskoisin, ellei sitten joku huitsin hyyppä tunkeutuisi sisään ikkunasta, ovella pidän nimittäin niin kovaa vaihtia. ;D

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Eihän se koskeminen niitä vahingoita... Mutta itse asiaan. Noin puolet minun huoneessa olevista taskareista yms. ovat minun ja veljeni yhteisiä ja kaikki Aku Ankka-lehdet ovat minun, veljen ja siskon. Eli minun tapauksessa se ei minua haittaa jos yhteisiin kosketaan, mutta jos minun omiin taskareihin kajotaan niin ei se henkilö ainakaan + pisteitä saa.:)

Vierailija

Taskarit on turvassa hyllyssä,niin kuin lehdetkin.

Minulla on katsokaas numerot 1-369(ja tämä on totta) niin minulla on kaksi hyllyä,koska taskarit täyttävät yhden,mutta lehdet eivät,eli ovat turvassa.

-SD-

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

En antaisi! Ainut kuka lukee ja koskee Akkareihini on minä ja äiskäni. Ne ovat omassa huoneessasi hyllykössä ja sänkyni vieressä, joten luulen että ne ovat turvassa, sillä niitä ympäröi vielä pieni hälytyssysteemi. Jos joku kuitenkin koskee niihin niin en ole ihan varma mitä tekisin.

HENRI K J L

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Ei kukaan alle 125 senttimetrinen niihin ylettäisi.

Paitsi 2004 vuoden lehtiin joista en välitä.

Taisi olla kummi setäni idea tilata niitä kun olin 4 vuotta.2010 vuoden akkari kokoelmaani saa osua ja kaikkiin,kunhan käsittelee niitä nätisti tai saan raivokohtaukset.Pikku veljeni repikin jo yhtä 2010 lehteäni ja suutuin.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Annan yleensä kaikkien niihin koskea ,koska eivät niin arvokkaita ole ,mutta repiä no eipä kai.Itse kyllä leikkasin yhden sarjan irti. :D

Vierailija

Olen jo antanut, sillä pikkuveljeni lukee jatkuvasti Akkareitani. Mutta kyllä minä joskus pihistän sitten häneltä lainaan Akkareita...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Kyllä minä ehkä koskea antaisin, mutta siinä se raja menee, jos kyseessä on siis tuiki tuntematon henkilö. Eihän sitä ikinä tiedä kuinka rajusti hän lukee Akkareita, mutta esim. annan kyllä siskoni lukea akkareitani koska tiedän että he eivät niitä riko tai taita yms.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Juu ovat turvassa hyllyssä.Aina kun kavereita tulee kylään he vain ihailevat kokoelmaa,eivät koske niin eipä ole siitä tarvinnut niille erikseen mainita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat