Lego-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ajattelin luoda tällaisen topicin jossa olisi keskustelua ihan yleisesti leegoista. Niinkuin muistamme spämmäys on kielletty. Myös: Lukkoon! viestit ovat roskaposteja. Katsoin housta ja en löytänyt mitään tämän tapaistakaan. Itselläni on mindstromin kakkosversio ja se on mukava vehje jos osaa voi laittaa sen siivoamaan pari tavaraa huoneestaan... Heh. Eli siis vapaata keskustelua leegoista. PS Jos tällainen oli jo niin ylläpito voisi poistaa tai lukottaa tämän.Hei,moi ja näkemiin!

Kommentit (2)

Vierailija

Minulla on Star Wars legoja kaapissa läjäpäin ja muutamia muitakin vehkeitä jotka ovat legoista rakennettuja.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sinulle näin uutena käyttäjänä on hyvä neuvoa näiden sivujen tärkeitä asioita. Tämän sivun haku on hieman epätarkka, joten siihen ei aina kannata luottaa. Kannattaa aina kokeilla kääklellä tai googlella, onko aiheesta topicia, kirjoitat vain hakuun www.akuankka.fi-se topicin nimi niin pitäisi löytyä hieman helpommin. Et löytänyt sivujen haualla varmasti tälläistä samannimistä topicia, koska kirjoitit petään tuon topic liiteen, ja kun tämä haku on niin tarkka niin se ei löytänyt niitä aiempia Lego topiceja joissa ei tuota topic liitettä otsikossa ole, muista siis jatkossa katsoa onko aiheesta topicia ilman tuota topic liitettä, ja muutenkin kannattaa yrittää hakea topicia hieman erinimellä miksikä sinä sen nimeäisit. Legoista löytyy paljon topiceja entuudestaan, joskin ei mitään aktiivisia. Aktiivisin minkä nopeasti katsomalla löysin on tälläinen:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11672/lego

Itse en juurikaan lapsena edes keräillyt legoja, legoja minulla kuitenkin oli, kun isoveli oli niitä joskus saannut : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat