Vaatteet/& Muoti -topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin tehdä vaatteilekkin oman topiicin! Hausta ei löytynyt, kokeilin myös Kääkleä. Topicin voi lukottaa, jos se on tarpeellista.

Löyty kyllä sanalla muoti, mutta tässä on parempi aloitusviesti.

Tarkoitus olisi täällä pölistä vaatteista, esim. minkälaisia shortseja vaikka omistat, mitä huppareita jne.. Myös viimeisimmät vaate ostokset voi tänne laittaa.

Minkä merkkisiä vaatteita teillä on?

Minulla on noin viisi vaatetta yhteensä, jotka ovat merkkiliikkeestä ja minun tapauksessani tällä hetkellä ainut merkkiliike, josta minulla on vaatteita, on Jack & Jones. Ostan varmaan lähiaikoina, tai siis iskä maksaa, jotain hienoa DC kamaa. Mielestäni hienoja DC:n vaatteita löytyy Googlesta hakusanalla DC. Ota se linkki, jossa lukee DC Online Shop. Upeita vaatteita, kenkiä ja kaikkea semmoista! Tosin aikuisille on enemmän, toki lapsetkin voivat niitä ostaa.

Sitten ei muutakuin keskustelua pystyyn!

Lempivaatemerkkisi, minkä merkkiäsiä vaatteita sinulla on, paljon ne ovat maksaneet..

Kaikkea vaatteesta keskusteleminen tähän topiicciin! Toivotavasti jokua kiinnostaa.

Sivut

Kommentit (16)

artsi 98
Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Mä tykkään lökäreistä ja hip hop muodista ja lempi merkkejäni ovat Karl Kani, Pelle Pelle, Raw Blue ja DC, muös Puma on hyvä merkki.

Nuo on toki aika kalliita mutta hyvii merkkejä.

Jos tykkäät hip hop tyylistä(housut roikkuu), niin kannatta tilata sellaset kuteet Hood Boyz.de:stä

Vierailija

En ole koskaan seurannut muotia, vaikka olen kaikenlaisia vaatteita ostellut:D

Tänään oli Umbron verkkarit päällä, ja sitten joku kulahtunu huppari..Ei ollut oikein mitään puhtaana..Vaihdoin jo vaatteet, kun oli pestynä. Onneksi täti pesee minulle vaatteita:D

Minä joskus ostin semmoiset "palkki-lasit", ja heti meni rikki:( Ensimmäisenä käyttöpäivänä. Semmoista krääsää en enää mene ostamaan:(

Yksi outo asia on, miksi "käpit" ovat niin "cooleja"..Itselläni on kolme "käppiä", ne ostin nuoruuden höperössä:D

Pukeudun yleensä huppariin, ja farkkuihin..Ennen oli verkkarit jalassa, kun pelasin jalkapalloa. Nykyään on ennemin judo-kamppeet päällä:D Nytkin oon lähdössä judo-harjoituksiin. Pitää siis lopetta lyhyeen:)

~Don!

Vierailija

No,Yleensä minulla on koulussa huppari ja farkut.Farkkuni ovat yleensä aina hajalla sillä minulla on yhdet housut ollut vuoden ja ne on iha riekaleina.Tykkään Kil Bazzin vaatteista sillä ne ovat aina äly hienoja.Minulla on myös paljon STAR:in ja jonku Boy jutun vaatteita.Yleensä en katso vaatteiteni merkkiä mutta aina kun tarvitsen vaatteita niin ostatan kil bazzin housut ja jotai paitojaki(jos löydän niitä)

-AF98-

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Nooo, en oikein osaa sanoa arkivaatteitani, kun minulla ei ole erityistä tyyliä. Vaihtelen sitä usein, ettei kyllästys iske tai jotain...

Viimeisimmät vaateostokset?Tehty noin kaksi tuntia sitten H&M :stä. Kaksi paitapuseroa, punamusta ja valkomusta. Samettipillifarkut ja ruskeat olohousut, sekä ihan tavallinen punamusta pitkähihanen. Punainen on nyt vaihteeksi iskenyt minuun, vaikka se ei näytä oikein miltään päälläni. Nythän minulla on aika kotivaatteet: Valkoinen toppi jossa on jotain kuvioita ja polviin asti ylettyvät housut. Erityistä innostus merkkiä minulla ei ole. Puma ja Nike esim. ovat hyviä, mutta ne kun ovat mielestäni enemmän urheiluvaatteita, en käytä niitä juuri yhtään. Minulla on joku pakkomielle ostaa tuhansittain paidan rättejä, ja nyt vanhemmat ovat alkaneet siitä huomautella, ja käskevät siirtyä "Tarpeellisimpiin vaatteisiin"...

~Gabi~

Vierailija

Ooh minä pidän värikkäistä vaatteista ja väreistä ylipäätänsä lempiväreihini kuuluu mm. turkoosi, keltainen, vaaleanvihreä (lime) ja harmaa.

Yleensä päälläni pidän mahdollisen mukavia vaateita esim. kollege hupparia ja housuja myös farkut ovat kivoja ja mukavia.

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Vaatteet/& Muoti -topic

Gabi47 - 01.10.10 05:11 (ID 637450) Minulla on joku pakkomielle ostaa tuhansittain paidan rättejä, ja nyt vanhemmat ovat alkaneet siitä huomautella, ja käskevät siirtyä "Tarpeellisimpiin vaatteisiin"... ~Gabi~

Gabi47 minullakin on sama pakkomielle ostaa kauheasti erilaisia ja värisiä t-paitoja ihan kuukausittain. Joskus pidän kauheasti jostain vaatteesta ja jälkeenpäin se on mielestäni ihan ruma tai kauhea...

Tepsutin

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
artsi 98: Jos tykkäät hip hop tyylistä(housut roikkuu), niin kannatta tilata sellaset kuteet Hood Boyz.de:stä

Kannattaa tilata myös vyö. Alusvaatteidensa esittely avoimesti koko maailmalle näyttää aika harvoin erityisen hienolta.

En ole erityisen merkkiuskollinen henkilö, enkä oikeastaan ostaisi esim. Lacosten tai Puman vaatteita/muita tuotteita niiden luomien mielikuvien takia. Sen sijaan mm. Lip Servicen vaatteissa on usein hienot ja viimeisen päälle mietityt leikkaukset ja mallit, minkä takia kuolaan näitä vaatteita varsin pahasti. Omistan merkiltä ainoastaan yhden hameen, mutta koska se on niin ihana ja monet muutkin puljun vaatteet näyttävät niin upeilta, taidan jatkossa hamstrata näitä lisää.

Jotkin goottivaatemerkit olen huomannut laadultaan melko kököiksi, vaikka hinta onkin erittäin suolainen. Eräätkin remmihousuni kadottivat yhtä lukuunottamatta kaikki D-lenkkinsä viikon sisällä, eivätkä ne muutenkaan ole ihan kaksisessa kunnossa. Nykyäänhän niillä on ikää jo nelisen vuotta, ja olen siirtänyt ne enää satunnaiseen käyttöön, koska en haluaisi kuluttaa niitä rikki.: / Voisin kyllä yrittää värjätä niitä jotenkin, ne ovat nimittäin haalistuneet ei-niin-hehkeiksi ei-niin-mustiksi. Niin ja nämäkin housut irtosivat vähän vajaalla seittemälläkympillä, mikä ei ole mielestäni ihan halpaa.

Olen varmasti ehtinyt jossain muussa topicissa valaista vaatemakuani, mutta tänne se sopii kuin kenkä hyllyyn, joten kertausta luvassa. Käytän siis lähinnä vain mustia vaatteita, vaikka eivät violetti, punainen tai armeijanvihreäkään aivan tuntemattomia värejä vaatekaapissani ole. Jotenkin en vaan osaa enää käyttää (tai varsinkaan ostaa) värejä, mustaan jää koukkuun.: D En tituleeraa itseäni gootiksi, mutta metallimusa ja mainittu tyyli ovat kyllä syypäitä siihen, miltä näytän.. Tämäkin vaihtelee sen mukaan, miten jaksan laittautua ja mihin olen menossa. Jos en halua vaikuttaa ihan kummalliselta, laitan tavalliset mustat farkut, mustan paitapuseron sekä jotakin omaa tyyliä enemmän mukaan tuovaa, kuten erikoisemmat kengät ja koruja (en esimerkiksi ole törmännyt kovin moneen, jolla roikkuu kaulassa hopeinen hirttosilmukka..: D). Vähän jos jaksaa panostaa, voi laittaa vaikka korsetin tai tekonahkahameen.

Korkokenkien ja mustien vaatteiden lisäksi mulla on yleensä aina päällä vaate, jossa on kaulukset.: D En tiedä miksi, mutta yhtäkkiä huomasin, että kauluksellisten vaatteiden määrä vaatekaapissani on mystisesti lisääntynyt. Kaulusten lisäksi metalliset yksityiskohdat kuten D-lenkit ja sirkat ovat heikkouteni, samoin nyöritykset (ajatuskin saa kuolan valumaan). Laskeskelin juuri kaapissani roikkuvat kauluspaidat tai kaulukselliset "mekot" tms., miksihän noita pitäisikään kutsua, ja sain tulokseksi 11.: D Kyllähän niitä on pari kertynyt.

Vierailija

Kysyn nyt täällä, kun Offissa ei tähän mennessä kukaan oel vastannut eikä Google auta.

Eli siis Goolen avulla koitin etsiä DC liikkeitä Suomessa eri hakusanoilla, mutta se löysi vain nettikauppoja. Olisi tosi kiva, jos joku tietäisi missä olisi joku DC kauppa, ei siis nettikauppa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
AkutykkääIineksestä: Kysyn nyt täällä, kun Offissa ei tähän mennessä kukaan oel vastannut eikä Google auta.

Aiheeseen liittyvässä topicissa saa yleensä paremmin ja todennäköisemmin vastauksen kuin muualla, joten täällä kannattaakin mieluummin kysyä.

Lainaus:
Eli siis Goolen avulla koitin etsiä DC liikkeitä Suomessa eri hakusanoilla, mutta se löysi vain nettikauppoja. Olisi tosi kiva, jos joku tietäisi missä olisi joku DC kauppa, ei siis nettikauppa.

Jonkun verran Stadissa palloilleena ei muistu mieleeni yhtään kauppaa, jossa olisin näitä kenkiä (vaatteita en tunnistaisikaan, jos niitä etsit) nähnyt, mutta en toisaalta varmaan edes olisi kiinnittänyt niihin huomiota. Googlailin vähän itsekin, ja tosiaan löysin vain nettikaupat EMP:n ja Brandos.fi:n. Eikö nettikauppa siis tule kysymykseenkään? EMP: ltä mulla on omakohtaisia positiivisia kokemuksia, vaikka sieltä tuotteiden saaminen on aika hidasta.

Vierailija

Kiitos!

Kyllä nettikaupatkin käy, mutta kyllä se varmaan on parempi että käy stadissa.

Kiitos vielä kerran vastaamisesta!

TaaviTurisija-11488
Seuraa 
Liittynyt24.7.2015

Tämä on kivan kuuloinen tobic. Kerronkin sitten vähän omastatyylistä kuten lienee tarkoistus ja annan hyviä vinkkejä. H&M:stä ja New Yorkerista saa ihan kohtuullisia vaatteita edullisesti, näistä sitten ostelen ja yhistän vaatteita oman tyylin mukaan. Pohdin itse paljon miten voisi yhdistää sellaisen pop-henkisen katutyylin, surffari lookin ja urheilullisuuden, mutta tärkeintä on pukeutua niin kuin parhaite itselle sopii esim mustat vaatteet, raskaat vaatteet sekä casuaal-tyyli (eli ns. pukutyyli) on omalla kohdalla pääasiassa out eli ei sovi mulle kovin hyvin tai oikeastaan harvoin. Huomaan kyllä myös sen että muita häiritsee se että pukeudun kevyesti, vaaleasti ja värikkäästi. Lisäksi polvista revityt farkit on vaan niin ihanii, varsinkin kun ei kokoajan tarvii olla kiskomassa farkkuja takas ylös. Samoin joustavat pillit, siis ne farkut jpista toiset tykkää ja toiset ei. Paidat taas helposti vaihtelee, joskus on kaulus paita, joskus ihan vaan paita, joskus pitkähihainen t-paita, joskus hihaton t-paita, joskus collati, joskus neule, joskus vetoketjuton huppari ja joskus vetoketjullinen huppari. En kuitenkaan hisrveästi käytä huppareita kun se huppu tuntuu aina olevan tiellä, mutta joo tiedän toiset tykkää ja toiset ei. Kerran oon myös ostanut adidaksen trikooverkkarit ja collaritakin, muutaman kerran Converset Stadiumista. Suosittelen panostaa kenkiin, kamtsii olla kengät joka säähän ja tilaisuuten kuten vaikka valkoiset lenkkarit kaupungille, tennarit kaverien kaa hengailuu ja tummemmat kengät jos käy festareilla ja vaikka sellaoset mustavalkoiset juoksukengät jos haluu leveillä. Jos taas on märkää niin kannattaa pukea hyvät ja omaan tyyliin sopivat saappaat tai jotkut muut veenpitävät kemgät. Mutta siinä 60-100 euron haarukassa on parhaimmat kengät. Jos menee ja ostaa esim alle parinkympin kengät, nii sitten pitää olla valmis ostaa uudet kengät joka kuukaus hajonneiden tilalleja kestämään jalkakipua. Tärkeintä kuitenkin on että jokaisella on se oma tyyli josta tykkää ja että tykkää käyttää niitä vaatteita joita pitää. Sitä omaatyyliä kammattaa ja saa hakea läpi koko elämänsä aina nuoruudesta hamaan tulevaisuuteen. Onnea oman tyylin löytämiseen, apuna saa muumuassa inspiroitumalla Instassa, Youtuubissa tai ihan vain omista idoleistaan.

San Theodoros kartta: https://ibb.co/hSBNSF
San Theodoros wiki: http://fi.valtiopeli.wikia.com/wiki/San_Theodoros?comments_page=1
- - - - -
Think and say the Hortense McDuck: "GLXBLT!"

Vallu
Seuraa 
Liittynyt9.9.2015

Mitä mieltä olette näistä Adidas verkkareista joita näkee hyvin monella nuorella? Minun alasteluokkalaiseni pojat käyttivät niitä paljon muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Minä käytän niitä vain, kun on jotain hyvinkin aktiivista ja urheilullista luvassa.

Talvi on tulossa, syksy on jo tullut.

Nostalginen fantasiaropekartta: https://imgur.com/a/URc3j

Valtiopelin uusi mutta karkea kartta: https://imgur.com/a/JabOo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat