Piirtäjien Palkka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo semmonen vaan tuli mieleen että paljon esim. Kari Korhonen saa palkkaaa kun hän piirtää sarjakuvia?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En kyllä itsekkään tiedä mikä on piirtäjien palkka, mutta kun luin jotain 2006 Aku Ankka lehteä joka oli Kari Korhonen erikoisnumero niin Kari oli kirjoittanut sinne, että piirtäjän palkka ei ole kyllä mikään kummoinen eli ei mikään hirveän hyvä ole tuo piirtäjän palkka ja se ketä tietää piirtäjien palkat paremmin niin voi vielä vähän tarkentaa, että kuinka suuri on piirtäjien palkka.

Tripla-Taskari-Fani.

Vierailija

ASDD,kai olet lukenut,että Aku Ankan netti sivuilla ei missään nimessä saa kiroilla!Voisin vaikka ilmoittaa sinusta!

Noniin ei siitä sen enempää.Veikkaisin että piirtäjistä palkka ei ole niin tärkeää.He varmaan nauttivat siitä piirtämisestäkin aika paljon.

Vierailija

Hmm... vaikea sanoa mitä sarjakuvantekijät tienaavat muistaakseni Kari Korhonen oli joskus radio haastattelussa ja vitsaili, että tienaa enemmän kuin Aku mutta vähemmän kuin Roope.

En yhtään kyllä muuta osaa sanoa millaista palkkaa he saavat...

Tepsutin

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Piirtäjien Palkka

ASDD - 02.10.10 02:52 (ID 637846)

Miks sitte vastasit? Lähehän menee.

Ja miksi itse vastasit, sanoaksesi vain tuon?

Olis kiva tietää se palkkatilanne, kun itse aion ryhtyä Aku Ankka -piirtäjäksi, tai sarjakuvapiirtäjäksi ylipäätään. Veikkaan, että se riippuu ihan kuinka ahkerasti niitä töitä tekee, ja piirtääkö ja käsikirjoittaako tarinat itse, vai tuleeko käsikirjoitukset joltain muulta. En osaa veikata.

~ Libel. Aina paikan päällä.

Vierailija

Semmonenki viel et saakohan nuo piirtäjät rahaa siitäkin jos heidän joku kirja julkaistaan. Esim. tuo Rosan uusi kirja, niin saakohan Rosa nyt siitä sit rahaa, kun kaikki ostaa niitä?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Piirtäjien Palkka

Libel-97 - 03.10.10 02:42 (ID 638202)
Lainaus:
Re: Re: Piirtäjien Palkka ASDD - 02.10.10 02:52 (ID 637846) Miks sitte vastasit? Lähehän menee.
Ja miksi itse vastasit, sanoaksesi vain tuon? Olis kiva tietää se palkkatilanne, kun itse aion ryhtyä Aku Ankka -piirtäjäksi, tai sarjakuvapiirtäjäksi ylipäätään. Veikkaan, että se riippuu ihan kuinka ahkerasti niitä töitä tekee, ja piirtääkö ja käsikirjoittaako tarinat itse, vai tuleeko käsikirjoitukset joltain muulta. En osaa veikata. ~ Libel. Aina paikan päällä.

Mäkin aion pyrkiä ankka-piirtäjäksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Piirtäjien Palkka

akupoju - 10.10.10 10:43 (ID 640898)

Lainaus:
Re: Re: Re: Piirtäjien Palkka

Libel-97 - 03.10.10 02:42 (ID 638202)
Lainaus:
Re: Re: Piirtäjien Palkka ASDD - 02.10.10 02:52 (ID 637846) Miks sitte vastasit? Lähehän menee.
Ja miksi itse vastasit, sanoaksesi vain tuon? Olis kiva tietää se palkkatilanne, kun itse aion ryhtyä Aku Ankka -piirtäjäksi, tai sarjakuvapiirtäjäksi ylipäätään. Veikkaan, että se riippuu ihan kuinka ahkerasti niitä töitä tekee, ja piirtääkö ja käsikirjoittaako tarinat itse, vai tuleeko käsikirjoitukset joltain muulta. En osaa veikata. ~ Libel. Aina paikan päällä.

Mäkin aion pyrkiä ankka-piirtäjäksi.

Lykkyä tykö! Luin jostain, että sarjakuvapiirtäjäksi on vaikia päästä ):

Miten se hakemus muuten lähetetään?!

Ja itse aiheeseen. Sarjakuvapiirtäjän pestissähän ei paljoa palkkaa saa, kun työajat ovat rennot yms. Luin asiasta Googlesta.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat