Miniatyyrihahmot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli keskustelua kaikista miniatyyrihahmoista. Minä kerään Worhammer40,000ntisia eli keskustelua niistä ja muistakin.Jos joku ei tidä mikä miniatyyrihahmo on niin kysyköön.

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Miniatyyrihahmot

Elkku1000 - 03.10.10 06:58 (ID 638320)

.Jos joku ei tidä mikä miniatyyrihahmo on niin kysyköön.

No kysynpä sitten sitä. Mikä se on?

Vierailija

Pieniä pikku-ukkoja jotka kaasataan varmaan kymmenestä osasta kappale. Ne saadaan kasaan liimalla (Sama periaate kuin pianoismalleissa.) Ja sitten ne maalataan musteväreillä. Kun niitä on kerätty koottu ja ostettu tarpeeksi niillä voi sotia. Jos asut helsingissä käy kampissa siellä on gameworkshop joka on erijkoistunut näihin asioihin Koska sieltä löytää vain miniatyyrejä. Kävin siellä viimeksi tänään kursilla jossa opetellaan pelaamaan niillä ja maalaamaan yms... Kurssin ikäraja on 12+

Vierailija

Joo, nyt ymmärsin. En tosin keräile niitä, täällä Turun kaupoissa ei näköjään niitä ole..? Ja minua ei lapseta niin, että rupeisin keräilemään niitä = ). Eihän se toki ole lapsellista, mutta en enää keräile niitä. Kun olin 8, niin aloin keräilemään niitä. Muuten, jos se on 12+ vuotiaille, niin on outoa..

-LH8-

-LH8-

Vierailija

Se ei ole outoa koska kursilla ollaan 4 tunti putkeen ja perussääntöjä opetellaan joka kerralla 2-3 tuntia. (Ne ovat ihan hulluja.) ja sen jälkeen niillä taistellaan ja sitten vain maalaamaan "ei maalattuja hahmoja".

Vierailija

Itse en niitä keräile. Niitä myydään myös Fantasiapeleissä. Siellä on erittäin paljon Warhammereita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat