Rahalla väliä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinun mielestäsi rahalla väliä kun ostat Aku Ankkoja. (AA:t, AATK:t ,RS:t, Kovakantiset, ym)

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Kyllä aika paljon on, katsos jos Aku Ankka-kirja maksaisi 50€ ja sinulla olisi vain 29,95€, niin kyllä sillä on.

En kylläkään osta usein isompia Aku Ankka ostoksia paitsi jokakuukautisen Taskarin, ja sen hinta ei itseäni härnää.

Eli riippuu ihan vain teoksesta.

-Tuplasti ongelmia-

Vierailija

Totta kai sillä on. Kovakantisia (uusia) ostan todella harkiten, kun ne maksavat mansikoita. AATK ja RS ovat ne TOP-2 tärkeintä asiaa, jotka ostan.

Vierailija

Mjaa, onhan sillä sinänsä. Riippuen hieman teoksista, ja siitä, kuinka paljon minulla on rahaa. Joka kuukautisen Taskarin, eikä hinta sinänsä minua häiritse. Tokihan se joihinkin kovakantisiin vaikuttaa... Ei minulla aina sitä rahaakaan ole, eikä aina viitsi ruinata vanhemmilta. Mutta näitä tilanteita varten on synttärit ja joulu. ;D Mutta, riippuu täysin tekeleestä, normi Taskari maksaa minusta juuri sopivan verran, nyt vain toivotaan, että hinta pysyy samana. Roope-sedät ja Akkarit ovat minusta ihan sooivan hintaisia.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Tuskin Taskarin hinta enää samana pysyy sillä sen arvolisävero on noussut tämän vuoden aikana. Varmasti siellä ensi vuoden alkuun mennessä hintaa nostetaan. Mutta asiaan. Tietysti rahalla on väliä,eihän se kasva puussa. Tai no, kasvaahan se. Sillä puusta tehdään paperia ja paperista tehdään rahaa. Mutta joka tapauksessa kyllä rahaa pitää muuhunkin jäädä. Harvoin ostan mitään kovakantisia sillä eivät minun varani sellaisiin ylellisyyksiin riitä. Välillä voi jotain ostaa mutta ei se kohtuutomuuksiin saa mennä.

Vierailija

Kyllä rahalla väliä on ja muutenkin aion lopettaa Mini-Taskareiden keräilyn viimeistään joulukuussa jolloin tulee taas uusi Mini, mutta tuskin ostan sitä Miniä enää ja Teematkin ostan tästä lähtien vain sillon jos siinä on jokin hyvä teema tai löydän jonkun teeman kirppikseltä ja kovakantisia kirjoja tulee myös harvoin ostettua, mutta jos löytyy joku hyvä kirja ja rahat riittävät niin kyllä sen varmaan sitten ostan, mutta Taskaria, Roope-Setää ja Aku Ankka lehteä keräilen vielä ensivuonnakin ja toivottavasti taskarin hinta ei nouse enää ensivuonna, sillä tätä nykyistä hintaa korkeammalle en itse sitä ainakaan laittaisi ja jos tavallisen taskarin hinta nousee yli 5 euroon saavat taskarit jäädä minun osalta kauppaan. Eipä sitten muuta.

Tripla-Taskari-Fani.

Vierailija

Tietenkin rahalla on väliä!Toki sitä saa tuhlata,mutta ei tietenkään aina kannata.Jos vaikka esim.Olet kaupassa.Sinulla on rahaa mukana 50€,ja nenäsi edessä on vaikkapa nyt joku Kovakantinen,jonka haluaisit aivan hirveästi.Se maksaa 20€.Ja siinä vieressä on toinenkin Kovakantinen,jonak myös haluaisit aivan kamalasti.Ja se taas maksaa 30€.Mietit kumman ostat.Et pääse lopputulokseen,joten päätät ostaa molemmat.Hups vain!Siihen meni kaikki rahat!

Tuo oli siis yksi esimerkki siitä,kuinka tärkeää on ajatella rahaa,kun ostaa jotakin!

Itse en juuri paljoa rahaa tuhlaa.

Vierailija

Toki,sillä väliä on.Itse ostan kaupasta vain uusimman taskarin.Roope-setä tulee tilauksena,joten minun ei tarvitse ostaa sitä.Kirpparilla käyn vain kerran kuussa ja ostan kerralla vain noin 2 taskari ja 2 ropsua.Itse en tuhlaa kovin paljoa,koska rahani eivät riitä sellaiseen.Kun ropsu ja eksta tulee kotiin ja tietysti aku ankka monta ankka-julkaisua tulee kotiin ilman kuluja niin saa paljon ankka-julkaisuja ilman mitään rahan käyttöä!

Vierailija

Onhan sillä. En esimerkiksi saa 30 euroa maksavaa kovakantista jos minulla on vain 10 euroa. Sitä tässä ei kyllä ilmeisesti haettu.

Kovakantisia ei yleensä osta, mutta kuukauden taskareita nykyään ostellu.

Vierailija

"I'dont care about much for money. I'cant buy daddys Ducks." Aku Ankka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Keräilen Ankkaa, postimerkkejä, kolikoita ja niin kauan kun olen keräillyt olen ollut nuuka rahankäytöstäni. En ehkä ihan niinkuin Roope Ankka ,mutta on turhaa tuhlata rahaa turhaan.

Jos ostan esim. Taskukirjan niin kyllä vertailen hintoja ja ostan paikoista mistä saa hyvä laatuisia ,mutta sopivan hintaisia. Sama koskee noihin muihin mainitsemiini keräilyihin.

Siis minusta on rahalla tottakai väliä, on aina ollut ja aina tulee olemaan.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Rahalla on aika paljonkin väliä, en ostaisi mitään jos se on liian kallis. Jos taskari maksaisi kaksikymmentä euroa, en varmaan ostaisi. Lisäksi se riippuu vähän siitä, että onko ostos kovakantinen, Roope-setä tai joku toinen Aku Ankka ostos. Vielä tuohon minun esimerkkiini lisään, että tuskimpa tulee kakhtakymmentä euroa maksava Aku Ankan taskukirja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat