akun auto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli tähän voi kirjottaa omia mieli piteitä akun autosta.mun mielestä se tarvii paljon lisäyksiä.

Kommentit (13)

Vierailija

Eipä valittamista. Ihan hyvä, sopiva Akulle, vaikka välillä hajoaakin kesken. Minusta 313 ei tarvitse mitään lisäyksiä, sillä toimiihan tuo samainen kärry myös öiseen-aikaan Taikaviitan menopelinä, silloin auto toimii moitteetomasti, sekä sisältää ties mitä erikois-laitteita. En minä nyt siihen koskaan ole oikein mitään sen suurempaa huomiota kiinnitänyt.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: akun auto

Viittavitsi - 08.10.10 01:46 (ID 640077) Eipä valittamista. Ihan hyvä, sopiva Akulle, vaikka välillä hajoaakin kesken. Minusta 313 ei tarvitse mitään lisäyksiä, sillä toimiihan tuo samainen kärry myös öiseen-aikaan Taikaviitan menopelinä, silloin auto toimii moitteetomasti, sekä sisältää ties mitä erikois-laitteita. En minä nyt siihen koskaan ole oikein mitään sen suurempaa huomiota kiinnitänyt. ~ Viitta on voimaa

Olen smaa mieltä Akun autosta Viittavitsin kanssa.

Vierailija

no hiieno löassikko tyylinen menopeli ja kyllä sillä lujaakin pääsee kun oikein polkasee.pienellä ralli viritelmällä se voittai fordit ja subarut...

~taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksija jo vuodesta 200~

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Hmmm...Ei kyllä tule mitään mieleen,mitä akun auto tarvisi.Se on ihan hyvä sellaisena kuin se nyt on.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

313 on suloinen auto :3 Mut se on aina rikki -.-" Se on juuri sopiva A. Ankalle!

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: akun auto

JKP - 08.10.10 04:49 (ID 640326) Mielestäni Akun auto ei tarvitse mitään lisäyksiä vaan on hyvä sellaisenaan.
Niin on! Eihän siihen mitään lisäyksiä tarvitse!

Vierailija

Lainaus:
akun auto

aku 274 - 23.12.10 05:05 (ID 680011)

Lainaus:
Re: Re: akun auto

JKP - 08.10.10 04:49 (ID 640326) Mielestäni Akun auto ei tarvitse mitään lisäyksiä vaan on hyvä sellaisenaan.
Niin on! Eihän siihen mitään lisäyksiä tarvitse!

Näin on!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat