Miten löysit AAn sivulle?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä keskuselussa olisi tarkoitus kertoa miten löysit tänne AA.fiin. Itse löysin linkin eräältä sivulta tänne. Idea lähti offista oikeastaan pari käyttäjää alkoi kehittää ideaa minun ensimmäisen viestini pohjalta kun kerroin miten päädyin tänne. Jokainen voi siis kertoa oman draamansa tänne monella on varmasti mielenkiintoinen tarina. Minua ei sitten kiinnosta miten huonona te pidätte tätä topicia mutta itse _Wonderlust_ Kehui ideaa joten hyvää jatkoa kaikille.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Noh, olen lukenut Aku Ankkaa todella kauan, joten kun meille tuli netti, päätin käydä nettisivuillakin. Aluksi en rekisteröitynyt, vaan pelasin pelkkiä pelejä, mutta kun olin surffailut nettisivuilla tarpeeksi kauan, päätin luoda oman hahmoni.

Vierailija

No, minä rekisteröidyin tänne, koska olin lukenut jo niin kauan Aku Ankkaa, ja kun kuulin Aku Ankan uusista sivutosita, päätin tulla tänne katsomaan, minkälaista on. Ensiksi pelasin vain pelejä ja kirjoitin yhden tai kahden sanan viestejä, mutta vähitellen opin, miten täällä pitää olla. Siinä tarinani.

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

No, laitan oman tylsän kertomukseni jota ei sitten tarvitse lukea.

Pikkusiskoni löysi nämä sivustot, ja isäni laittoi yhden ankkaprofiilin. Jaimme sen profiilin yhdessä, joten siinä on näitä erillaisia... miten sen sasnoisi. Kun sivustot uudistuivat tuo profiili ei toiminut, jonka takia en enää ollut jonkisen aikaa täällä. Tulin takaisin Syyskuussa, ja Joulukuun 1. päivänä rekisteröiydyin nimellä Santtu99.

Tässä kuitenkin se vanha profiiliini: http://www.akuankka.fi/profiilit/23621#23621

Vierailija

Minä halusin tulla tänne sen takia koska minulle tulee Aku Ankka. Ja oli menossa se joulukalenteri kilpailu. Ja minua kiinnosti se kilpailu niin päätin tehdä tunnukset tänne.

Vierailija

Olen aina tilannut Aku Ankkaa joten alkoi vasta nyt 8 luokalla kiinnostaa koska netissä keskusteleminen alkoi vasta pari vuotta sitten. No nyt kun olen täällä viestit alkaa kohta kasvattamaan tasoaan nollasta ylöspäin. Anteeksi lyhyt viesti mutta sen pituinen se.

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

No minä löysin tänne kun olin katsonut vähän kauemmin Akkarin kantta kuin normaalisti, niin näin yläkulmassa sen www.akuankka.fi ja päätin kokeilla kummoinen sivu tämä on. En vielä heti rekisteröitynyt vaan rekisteröidyn sitten marraskuussa kun äitini oli tilaamassa täältä kaupasta tuotteita niin silloin sitten rekisteröidyin tänne.

HENRI K J L

Vierailija

se lähti kunolen lukenut yli 2 v aku ankkaa aktiivisesti ja keerännyt tietoa siitä niin tulin katsomaan nettisivuille ja katsoin gallerian kuvia...en pellannut kauheasti sitten noin 3kk päästä kirjauduin ja olin 1 päivän mutta seuraavana päivänä en päässyt ja aloin kesäloman alussa olla aktiivinene kun vihdoin pääsin.tietokone tamppuili varmaan

taiteilija Onni 00 hulluja päähänpistoksija jo vuodesta 2000.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Olen lukenut Aku Ankkaa aika pitkää ja sitten etsin vaan nettisivun. Ensin pelasin pelejä ja sitten kirjauduin ja rupesin kommentoimaan gallerian kuvia ja lähettämään viestejä topiceihin.

??kuukupööpötin??

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lösin, kun Aku ankka-lehden kannessa luki akuankka.fi, joten menin sille sivulle ja siinä se.Ensin en kuitenkaan rekisteröitynyt, vaan pelasin vain pelejä.

Vierailija

Noo... Luin Akkareita, ja näin kannessa mainoksen, Aku Ankan -nettisivuista. Ja päätin sitten minäkin kokeilla. Toki ole tiennyt näistä sivuista niin kauan kun ne ovat olleet olemassa, mutta vasta pari kuukautta sitte tänne poikkesin. Aluksi kävin vain katsomassa siihen mennessä ilmestyneitä Taskareita, mutta päätin sitten minäkin liittyä.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Pakko myöntää, että en muista : D Joskus pari vuotta sitten rekistöröidyin tänne ekaa kertaa, mutta siihen se jäi. Sivut olivat hitaat joten en viittinyt täällä käydä sittenkään. Mutta nyt, pari vuotta myöhemmin, päätin rekistöröityä tänne uudestaan ( unohdin entisen tunnuksen salasanan ym ), ja täällä ollaan. (:

~ Libel. Aina paikan päällä.

Vierailija

Löysin nämä sivut siitä Aku Ankasta, jossa oli kokonainen liite, missä kerrottiin näistä sivuista. Sitten vinguin äidiltä, että pääsen tänne kirjautumaan. Mutta sitten hukkui salasana...

Eikö mtämä muuten kuuluisi Aku Ankan Nettisivut- otsakkeen alle?

:)Ninnu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat