Voitto kone kausi: 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli Elkku1000 antoi minulle luvan tehdä omasta voittokone topicistaan kakkoskauden ja päätti antaa luvan minulle. Eli suuria laajennuksia luvassa!

SÄÄNNÖT:

1: Voit laittaa veikkauksen kerran päivässä. jos laitat usemamman kerran kaikki äänesi kyseiseltä päivältä hylätään.

2: Ei spämmiä. (Lukkoon viestit ovat juuri sellaisia.)

3: Voittajat tarkistetaan kerran viikossa.

4: Älä laita samaa lukua kuin joku toinen.

5: Luvut vaihtelevat joka viikko tarkista minkä lukujen sisällä on pysyttävä.

6: Et voi itse laittaa esim: Veikkaan että 7 seuraava arvaus saa pysyä 10-1000 lukujen sisällä. Halki elämän käyttäjä valitsee joka viikko minkä lukujen sisällä on pysyttävä.

7: Jos rajoitukset olivat 15-50 niin voittoluku ei voi sijaita niiden ylä tai alapuolelle.

8: Nauti Voittokoneesta!

Eli tämän viikon luvut joiden sisällä on pysyttävä ovat 0-60.

Käytetyt luvut tällä viikolla: 3, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 15, 21, 24, 27, 30, 31, 33, 47, 50, 54 ja 60.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Jaaha, että tällainen. Ihan hyvältä topicilta vaikuttaa. Ensimmäinen numero, jonka otan, on tietysti 7, koska se on onnennumeroni.

Vierailija

Ai tällainenkin on tehty.No minä valitsen numeron 13 koska se on epäonnennumero mutta kai silläkin voi joskus voittaa.

-hf100

Vierailija

Hmm... Vai että tällainen. Elkun Voittokone lukotettiin, koska se on _turha_! Ei tarvitse toista kautta!

Noo, vaikka 21.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Maailman Paras-98:

Elkun Voittokone lukotettiin, koska se on _turha_! Ei tarvitse toista kautta!
Pitääpä nyt vastata tähän pieneen väärinkäsitykseen. Lukotin Elkun Voittokone-topicin siitä syystä, että siitä tehtiin tämä toinen kausi, jolloin ensimmäinen kausi vanheni. Hiukan sama asia kuin Off-topicista siirtyminen Off-topic 2:een.

Ja jottei sivuaisi itse aihetta niin pitäähän tuo itsekin osallistua. Veikkaan onnennumeroani 10.

Tässä kisassa on jäänyt vielä epäselväksi, että miten tämä voittava numero sitten arvotaan. Onko arpa täysin puolueeton? Lisäksi olisi hyvä saada ne jo veikatut (tai avoinna olevat) numerot aloitusviestiin. Kun yksi kisa kestää viikon ja samaa numeroa ei saa veikata, niin on liikaa vaadittu, että kaikki viikon aikana tulleet viestit pitäisi käydä läpi ja tarkistaa, ettei omaa numeroa ole jo veikattu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat