Minkä takia keksinnöt ilmaiseksi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkä takia Peloton ja pikku apulainen antavat kaikki keksintönsä ilmaiseksi.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Joissain tarinoissa ne myyvätkin niitä, mutta joissain tarinoissa ne taas antavatkin niitä ilmaiseksi, mutta siihen en syytä tiedä, ehkä he haluavat olla vaan anteliaita, mutta tuo oli vain veikkaus.

Vierailija

Lainaus:
Minkä takia Peloton ja pikku apulainen antavat kaikki keksintönsä ilmaiseksi.

Tuohon kysymykseen ei ole oikeaa vastausta.

Vierailija

Hmm... No Pellehän tekee keksintöjä, jos joku niitä tarivitsee. Kylähän minä olen hänet niitä pari kertaa nähnyt myymäsäkin, mutta loppujen lupuksi aika harvoin. Pelle yleensä antaa keksintöjä "sukulaisille". (Akulle ja kumppaneille) Tokihan hän tekee myös keksintöjä Taikaviitalle, ilmaisiksi, tietenkin.

Kuka tuohon nyt osaa vastata? Ehkä hän haluaa olla antelias tms. sitähän voisi kysyä joltakin käsikirjoittajalta, jos haluaa asiaan vastauksen.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Mistähän se Pelle saa elantonsa kun niin harvoin keksintöjään myy? Onkohan sillä toista työtä? Tuskinpa, ainakaan mä en usko että toista työtä Pellellä olis. Tai jos Pelle saa jotain korvauksia kaupungilta. Tai kuka tietää. Pitäähän Pellen rahaa jostain saada.

Vierailija

Pelle myy keksintönsä ilmaiseksi koska hän ei halua rahaa ja Roopse maksaa hänelle kaikista hänen hyödyllisistä keksinnöistä.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Minkä takia keksinnöt ilmaiseksi?

xx-roope-kerälijä - 12.10.10 02:44 (ID 641863)

Pelle myy keksintönsä ilmaiseksi koska hän ei halua rahaa ja Roopse maksaa hänelle kaikista hänen hyödyllisistä keksinnöistä.

Ai maksaako?

No kumminkin Pelle antaa keksintönsä ilmaiseksi, koska hän on liian kiltti.

Vierailija

Pelle antaa keksintönsä ilmaiseksi,koska hänelle ei ole tärkeintä raha vaan keksimisen tuottava ilo. -spyduck,viitankantaja-

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Minkä takia keksinnöt ilmaiseksi?

Ekku 5 - 14.10.10 02:21 (ID 642870)

Turhaa toopiic.

LUKKOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onkos herralla(/neidillä omaa topcia.

Vierailija

spysquirrelin kysymys on hyvä. Minullakin on yksi keskustelu :I P.S Spysquirrel,oon sun luokkakaveri,arvaatkos kuka ;D -spyduck,vakoileva ankka vuodesta 08-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat