Päiväarpa

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tässä topicissa on siis ideana se, että minä arvon päivittäin __yhden__ numeron. Sen jälkeen te muut käyttäjät kirjoitatte viestiinne jonkun numeron väliltä 1-16! :D Tuo väli, jolta väliltä ne arvotut ja arvatut numerot täytyy joka päivä olla, pysyy päivittäin samana.

Säännöt vielä selkeästi:

1. Minä arvon päivittäin yhden numeron väliltä 1-16.

1.1 Minä en siis itse pysty osallistumaan tähän arpa-peliin.

2. Arpomisen jälkeen te arvaatte jonkun numeron väliltä 1-16.

3. Arvaaminen tapahtuu käytännössä siten, että kirjoittaa ensin viestiin myös jotain muutakin, ja vasta sitten arvaamansa numeron.

3.1 Jos kirjoittaa viestiin pelkän numeron, sitä lueta arvaukseksi. Tämä sääntö on turhan spämmin välttämiseksi.

4. Jokaisesta oike3in menneestä arvauksesta saa pisteitä sen mukaan, kuinka suuri luku on.

4.1 Eli jos on arvannut '3' ja se menee oikein, niin saa 3 pistettä, kun taas jos arvaa '14' ja se menee oikein, niin saa 14 pistettä.

5. Minä en arvottuani sano tietenkään vielä ennen arvauksien tulemisia, että mikä numero on arpomani numero.

6. Arvaamisaikaa on jokapäivä klo 21.00:aan saakka.

6.1 Sen jälkeen minä ilmloitan, mikä on päivän arvottu numero, ja silloin näette heti, kenellä meni aravusa oikein.

Mutta korostan siis vielä:

Arvaus hyväksytään vain ja ainoastaan, jos arvausviestissä onn paljon muutakin tekstiä!!

//: Olen siis jo arponut päivän arpa-numeron, joten ei muuta kuin tosiaan vaan arvailemaan.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kuulosta kivalta! En oikein kokonaan ymmärtänyt, mutta kokeillaan silti.

Voisin arvata, että numero, jonka arvoit, on 8.

Vierailija

Hauska topic! Toivottavasti tämä ei vajoa!

No, onnennumeroni on kolmisentoista joten arpanumeronikin on 13.

//Taasko tätä mössöä? Heh! Kaksi samaa profiilikuvaa peräkkäin.

-ankkakkna-

Vierailija

Hyvältä topalta vaikuttaa, vaikka onkin vähän samanlainen kuin Voittokone- topic. No, valitsen numeron 7, koska se on lempi- ja onnennumeroni.

Vierailija

Ihan kiva idea Donald. Voisin itsekkin osallistua, vaikka onni ei olekkaan kovin myönteinen minulla... Mutta numeroni on... 14. Koska se on ikäni, ja minulla on synttärit 14.6.

-HH!

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

En oikeastaan ymmärrä tämän topicin ideaa, kun on jo se sinun tekemäsi Lotto-topic, joss idea on vähän samanlainen, tosin lottorivin muodossa.

Siis tämähän on melkein samanlainen.

Arvaan kuitenin, että numero on 8 tämän päivän kunniaksi.

Vierailija

Minäkin vastaan tähän topiciin. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Veikkaan numeroa 11, koska olen syntynyt 11 päivä toukokuuta, ja se on onnenlukuni.

-Kia K.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Jaa, tämä on kyllä aika samanlainen kuin se Lotto-topic... Mutta ei siitä sen enempää. : )

Ja sanotaan vaikka numero... 2. Kakkonen ei ole mikään onnen numeroni, laitoin sen vain.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Topicin luoja yrittää nyt saada joten kuten kohti asiallista keskustelua kulkevan foorumin suunnan muuttumaan. Periaatteessa idea ei ole huonokaan, mutta toteutus on aivan liian simppeli. Kysynkin koko jutun pointtia. Ei siis palkintoja? Viestiin pitää kirjoittaa tällaista soopaa ennen kuin saa arvata numeron? Eihän tässä edes ole aihetta josta jauhaa, turhaa spämmiä on kirjoittaa tällaista pitkähköä pätkää jonninjoutavasta minusta.

Arvaan siis numeron, saan siitä pisteen jos menee oikein ja yritän olla tyytyväinen tuuriini. Jos menee väärin, angstaan nurkassa lopun päivää turhaa spämmiviestiäni. Onko tässä nyt joku järkevämpikin juju mitä minä en tyhmyyttäni ole hoksannut?

Kuinkas nuo tulokset sitten, aiotko julkaista vielä samana päivänä kun kerta aika loppui jo yhdeksältä?

Ps. Jos pelkän numeron postaaminen on kiellettyä, kuinkas sitten kaikki yhdeksää suuremmat luvut? : D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ai ei palkinto vai? No se ainakin on ihan väärä käsitys tästä topicista. Tässä topicissahan saa nimenomaan niin monta pistettä _palkinnoksi_ kuin mahdollinen oikea numero osuu omalle kohdalleen.

Eli jos henkilö A arpoo numeron ensin, ja sitten henkilöt B-Ö arvaavat yhden numeron. Joku osuu oikeaan. Hän saa palkinnoksi siltä päivältäö niin ,mota pistettä kuin luku on.

Eli tämän päivän arvottu arpa-numero on 9.

Joten se tarkoittaa, että PorinMatti saa 9 pistettä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat