amazing race

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa ollaan niinkuin ameizing racessa.Eli minä valitsen aina maan ja siellä maassa seikkaillaan ja suoritetaan erinlaisia haasteita parin kanssa.Kaikista osaan ottajista muodostetaan pareja jotka seikkailevat täällä.

Joka kerta joku pari putoaa kunhan pareja on riittävästi.

Älkää huutako lukkoon vaan jos topic ei ole teidän mielestä tarpeellinen sanokaa vain että tämä topic on turha.

MITEN TÄSSÄ SEIKKAILLAAAN:Tässä seikkaillaan mielikuvitteellisesti.Kaikki liikkumis tehtävät tehdään ikään kuin leikkien omassa kodissa.Eli esim. jos vaikka tulee tehtävä mennä bussilla vaikka Pietariin niin mennään kotona istumaan jollekkin penkille.Muistakaa ilmoitta kisassa aina kun liikutte mihin että mihin menette. vasta kun molemmat pareista ovat päässeet bussiin voi tehtävä edetä.Muistakaa kertoa jos olette suorittaneet tehtävän!

SÄÄNNÖT:

1.jos on pariton määrä täytyy odotta paria itselleen.

2.Toisista ei puhuta pahaa.

3.Ei suututa jos häviää

4.totellaan sääntöjä

5.Ei tehdä mitään ylimääräistä keskustelua.

Toivottavasti ymmärrätte säännöt.

Mukanaolijat:

johtaja lopperi9

libel-97

aku fani 98

-ankkakkna-

hantsus

ensi@lantti

:kuparikukkulan kuningas:

musa

ropsu ankka

Tervetuloa mukaan!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

En sanoisi, että tämä pitää panna lukkoon. Lukotus on Moderaattorien homma. Mutta tämä on hyvin samantyyppinen kuin se AA.fi:n seviytyjä-topic. En kuitenkaan sano, että tämä on turha.

En tällä kertaa liity mukaan.

Vierailija

Voisin vaikka minäkin ilmoittautua. Katsotaan olenko aktiivisella päällä sitten kun tämä alkaa.

No, toivotaan ainakin, ja tämä vaikuttaa hauskalta.

//Minäkin olen pari jaksoa nähnyt, mutta kuinkas monta paria otetaan?Niin, ja onko tämä ankkoihin liittyvä, vai johonkin muuhun?

////Asia selvä.

-ankkakkna-

Vierailija

Enintään 10 paria että päästään aloittamaan.Vähintään viisi paria(vain jos osallistuja on liian vähän).

Tämä ei liity ankkoihin.Tässä valitaan parit itse jollei tule riitaa pareista muutoin valitsen parit itse.

Tässä seikkaillaan mielikvituksellisesti,mutta minä voin antaa myös kirjallisia tehtäviä kuten esim yhdistä parit tai tälläisiä tehtäviä mutta vain harvoin.

Vierailija

Aiemmin kesällä lupuhullu teki myös Amazing race-pelin, mutta sitä ei edes aloitettu sen takia koska se oli liian paljon selviytyjät-topicin tapainen. Petyin koska olin ilmoittautunut siihen, mutta sitä ei aloitettu. Joten ilmoittaudun tähän mukaan!

:KK:

Vierailija

Tarvitaan vielä 3 henkilöä kisaan niin päästään aloittamaan.Kohta alkaa syysloma joten on hyvä aloittaa mahdollisimman pian tämä kisa.Saatte itse valita parit jollei siinä kestä kauan ja ettei pareista tule riitaa.Olen hiukan kipeänä joten en tiedä miten pääsen tietokoneelle.

Vierailija

Liityn, vaikka olenkin ihan pihalla säännöistä...

// Ja jos oli joku pari juttu, niin en tiedä vielä kenen pari haluaisin olla =)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: amazing race

lopperi9 - 14.10.10 05:22 (ID 643068) Kohta alkaa syysloma joten on hyvä aloittaa mahdollisimman pian tämä kisa.

Mä en pääse tänne syyslomalla... Voin toki tulla esim. kännykällä mut siinä oleva netti ei toimi joskus ja se on melko hidas.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat