Kadonneet sarjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko joskus lukenut jonkun hyvän sarjan, mutta et enää muista mistä sen luit? Vai luitko jostain hyvän sarjan nimen, mutta et tiedä mistä Akusta kyseinen sarja löytyy? Vai onko jokin sarja muuten vain "kadonnut". Tässä topicissa etsitään kadonneita, hukkuneita sarjoja. Jos muistat, kerro sarjan juonta, piirtäjää, käsikirjoittajaa, nimeä, hahmoja... Mutta kerro sen verran kun muistat. Jostain lehdestä voi löytyä myös joku sen sarjan tapainen sarja. Kysy rohkeasti hukkuneista ja unohtuneista sarjoista täällä!

Itse kaipailisin tälläistä sarjaa:

Sarjan nimi: Kolme caballeroa ratsastaa jälleen

Piirtä: Don Rosa

Käsikirjoittaja: Don Rosa

Julkaistu: Ennen vuotta 2005

Luin Aku Ankasta 21/2005 (jatko)sarjan kolmesta rohkeasta caballerosta, Akusta, Panchitosta ja Jose Cariocasta. Tässä Akussa oli juttu, että tämä on ns. Jatkoa Kolme caballeroa ratsastaa jälleen-sarjalle. Haluaisin siis lukea tämän kolme caballeroa ratsastaa jälleen-sarjan. Jos tiedät missä lehdessä/kirjassa sarja on tai muuta tietoa kyseisestä sarjasta! Kiitos etsijöille!

Etsittävät sarjat

Tähän tulee siis sarjat, joita juuri nyt yritetään etsiä. HUOMIO! Ilmoita jos olet löytänyt jostain itse pyytämäsi sarjan, niin sarjan nimi otetaan pois listasta! Näitä listassa olevia sarjoja siis on tarkoitus etsiä! Suluissa on etsijän nimi. Vaikka viivoja on vain 4, etsittäviä sarjoja mahtuu enemmän.

Listalla:

- Kolme caballeroa ratsastaa jälleen (Kaisakoo)

-

-

-

-

Löydetyt sarjat

Joku on saattanut löytää juuri saman sarjan, mistä meinaat kirjoittaa ilmoituksen. Tänne siis tulee jo löydetyt sarjat.

-

-

-

-

-

Lyhyesti

Lyhyesti sanon, että tässä topicissa on tarkoitus kertoa missä lehdissä tai kirjoissa jonkun pyytämä unohtunut sarja on. Jos tiedät, kerro se ihmeessä täällä. Täällä voit myös itse pyytää jotain etsimään sinun hukkaamaa sarjaa.

Kommentit (2)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä idea tehdä tälläisestä aiheesta topic, mutta tästä on jo aiempi topic, joka on Akuhullu97:n tekemä. Nimi on melkein sama kuin tässä, mutta se tottelee nimeä unohtuneet sarjat, kysy ensi kerralla topic tehdessäsi topic?-topicista onko aiheesta jo topicia niin vältytään tälläisiltä kopio topiceilta jotka tulee vahingossa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/5/viestiketju/15630/unohtuneet_s...

Keskustelu kuitenkin jatkukoon tuolla : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Joo, kiitos, mutta Akuhullun topic ei ole ihan niin... no... selkeä. Kun täällä on nuo listat ja kaikki, mutta jatketaan vain siellä!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat