Duel Masters

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ja vihdoinkin jaksoin tehdä tämän. Eli; tässä topicissa keskustelemme Duel Masterista kaikessa muodossa. TV-ohjelmana, sarjakuvana, pelinä ja keräliyharrastuksena ja monilla muillakin muodoilla jos niitä vielä satutte keksimään : ) Eli, varmaan arvasitte että pidän DM: stä koska tein tämän topicin. xD

Eli, oma mielipiteeni DM: stä on erittäin positiivinen; en näe siinä mitään huonoa. Keräilen DM-kortteja, luen sarjiksia, pelaan DM-korteilla ja katsoisin vielä ohjelmanakin jos sitä vielä tulisi Maikkarilta. Mutta; menen suoraan kortteihin, koska ei mulla oikein asiaa Dm: stä sarjana ole. Mun parhaita kortteja on esim. Billion Degree-Dragon, Super Necrodragon Abzo Dolba, Alcadeias Lord of Spirits, Death Cruzer The Annihilator, Roaring Great-Horn, Earthstomp Giant, Crystal Jouster, Überdragon Jabaha ja Ultra Mantis Scourge of Fate. On mulla tietty muitakin hyviä, kuten Aeropica, Ethel Star Sea Elemental ja Cliffcrush Giant. Mitkä on teidän parhaita kortteja? Toivon sitten asiallisia kommenteja, eli jos ei kiinnosta kommata, älä kommaa!

-We have watched and we have waited. Now we act.

Kommentit (1)

Vierailija

No, nostan tämän idioottimaisella ja dorkalla spämmiviestillä jos jotakuta alkaisi yhtäkkiä kiinnostamaan tämäkin aihe. xD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat