Viestimaraton: Talli-ilmoitukset ja -ilmoittautumiset

Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Viestimaratonin yhdeksäs kausi on alkamassa ja on jälleen aika avata topic talleja varten. Jos haluat perustaa oman VM-tallin tai liittyä jonkun muun talliin, tee se täällä!

Jos haluat perustaa oman tallin, kerro tässä topicissa tallistasi seuraavat tiedot:

- Nimi

- Lyhenne (esim. jos tallin nimi on Team AkuRoopePelle, lyhenne voisi olla vaikkapa ARP)

- Tallimuoto*

- Tallipäällikkö

(- Vaatimukset, tavoitteet?)

*Tallimuodolla tarkoitan sitä, millainen talli on. Tallimuotoja on kaksi erilaista:

A) Sellainen talli jossa on tallipäällikkö ja kaksi kilpailijaa

B) Sellainen talli jossa on kilpaileva tallipäällikkö + yksi kilpailija

Tallissa saa siis olla poikkeuksetta vain kaksi kilpailijaa per osakilpailu.

Jos taas haluat liittyä jo valmiiseen talliin, ilmoita siitä täällä. Kerro mihin talliin haluat liittyä ja tallin tallipäällikkö päättää, pääsetkö talliin vai et. Tallipäällikön on varmistettava asia tässä topicissa.

Aikaa tallien perustamiselle on uuden kauden alkuun saakka. En vielä tarkasti tiedä, milloin uusi kausi alkaa, mutta siitä ilmoitetaan täällä.

Kaudelle 9 ilmoittautuneet tallit:

Campeón de Escritores (CadEs)

Tallipäällikkö: Fort Tripla

Kilpailijat: Fort Tripla & Aku Vankkis

Pekingin Ankat (PA)

Tallipäällikkö: Salwer1st/

Kilpailijat: Ankkarock & wierii

Duck Marathon (DM)

Tallipäällikkö: Santtu99

Kilpailijat: vikke98 & CrazyDuck12

Kiisselien suvun vm-talli (KSVT)

Tallipäällikkö: Hiiva L. Kiisseli

Kilpailijat: Karhukelmi & Otto Ankka-94

Tahvetin super talli (TST)

Tallipäällikkö: tahvetti01

Kilpailijat: Pokotin & hiirikebab

Team Rocket (TeamR)

Tallipäällikkö: ensi@lantti

Kilpailijat: Hantsus & Santtu99

Duckburgers (DB(?))

Kilpailijat: Joona31 ja tuplanolla2

The Master Ducks (TMD)

Tallipäällikkö: Halki elämän

Kilpailijat: Halki elämän & Aku fani 98

Validus (Va)

Tallipäällikkö: "Hiidenkirnu"

Kilpailijat: kirja & "Hiidenkirnu"

AA-Allstars (AAA(?))

Kilpailijat: Gabi47 & ?

Sivut

Kommentit (129)

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Tallini Campeon de Escritores jatkaa tietysti toimintaansa, tallipäällikkönä Fort Tripla eli minä. Lyhenne on vanha tuttu CadEs.

Toinen kuski lisäkseni on ilmeisesti selvä juttu, ainakin Vankkis osoitti kiinnostusta siihen Viestimaraton-topicissa.

Talliin on kuitenkin avoinna varakirjoittajan paikka, jos meistä kahdesta jompikumpi ei ole mukana kilpailemassa. Halukkaat voivat ilmaista kiinnostuksensa tähän topicciin.

Fort Tripla

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Vankka on mukana, joten talli voidaankin lisätä ensimmäisenä mukaan valmiiden tallien listaan.

Ja moderaattorit, älkäähän sitten tätä toppaa lukitko, kun tämä on valitettavasti välttämätön. Uusien kilpailijoiden olisi huomattavasti hankalampaa liittyä mukaan jos nämä ilmoittautumiset tehtäisiin kauden 8 topiciin ja uusia kilpailijoita nyt kaivataan kovasti.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Pahoittelut tuplapostauksesta, mutta helpompi saada asia esille uudella viestillä, sillä tämä on äärimmäisen merkittävä ilmoitus.

Olemme yhdessä Salwerin kanssa suunnitelleet tulevaa kautta ja sain äskettäin Salwerilta virallisen tiedon, että kausi 9 alkaa jo ensi sunnuntaina 17.10! Talleihin voi kuitenkin luultavasti ilmoittautua ainakin seuraavan viikon keskiviikkoon saakka, kuten viime kaudellakin.

Lisäksi toinen asia, joka on yksi merkittävimmistä muutoksista koko Viestimaratonin historiassa. Kyse ei ole mistään uudesta BONUS-kisojen kaltaisesta ylimääräisestä jutusta, vaan paljon pienemmästä muutoksesta, joka kuitenkin on silti hyvin merkittävä. Nyt nimittäin asia, joka on kautta Viestimaratonin historian pysynyt samana, tulee vihdoinkin muuttumaan. Jotkut pitävät tästä, jotkut taas eivät, mutta asia on nyt lyöty lukkoon ja se on varmaa.

Nimittäin, kaudesta 9 lähtien osakilpailuiden alkamis- ja päättymisajat muuttuvat. Kaudesta 9 lähtien jokainen osakilpailu alkaa ja päättyy sunnuntaina klo 12.00 ellei toisin ilmoiteta!

Lisäksi BONUS-kisoihin on suunnitteilla muutoksia, mutta niistä lisää sitten kun ne varmistuvat.

Vierailija

Minun Vanha HOTT talli on taas kehissä.:)Ja lyhenne on HOTT.vaatimukset ovat tee mitä pystyt.

Tallimuoto on tällä kertaa Tallipäällikkö ja kaksi kirjoittajaa.

Vierailija

Mun kannalta olis ollut hyvä, että osakilpailut olisivat päättyneet klo 10. : ( Noh, vaihteeksi näinkin.

Herää vain kysymys, onko viisasta aloittaa kausi jo viikon päästä? Toki Salwer on varmaan innoissaan sitä silloin aloittelemassa kun ei ole itse ollut mukana.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Lainaus:
Otto Ankka:

Mun kannalta olis ollut hyvä, että osakilpailut olisivat päättyneet klo 10.

Minun mielestä tämä oli hyvä uudistus, nyt on mahdollista päästä vielä sunnuntaina kunnolla muokkaamaan viestiä ja lisäämään pituutta. Olisitko toivonut siksi osakilpailujen päättyvän kymmeneltä ettei tällaiset koneelle myöhemmin tulevat voisi enään pidentää viestiään?

Lainaus:
Otto:

Herää vain kysymys, onko viisasta aloittaa kausi jo viikon päästä?

Minun mielestä on, nyt on juuri sopiva aika aloittaa, koska välttämättä marraskuun lopulla minulla ei ole aikaa netissä olla. Näin kerkeän kirjoitella mahdollisimman moneen osakilpailuun.

Lainaus:
Vankkis:

Lisäksi BONUS-kisoihin on suunnitteilla muutoksia, mutta niistä lisää sitten kun ne varmistuvat.

Niitä odotellessa on mukava arvuutella minkälaisia uudistuksia ne ovat. Onkohan muutoksia tulossa siihen miten pisteitä niistä lasketaan tai muuten niiden järjestämiseen, sellaiset uudistukset voisivat ollakin hyviä.

Fort Tripla

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Otto on tunnetusti VM'n kovimpia aamukirjoittajia ja on voittanut monia osakilpailuita vain ja ainoastaan sen ansiosta että muut eivät ole päässeet ennen kymmentä sunnuntai-aamuna koneelle :) Nyt on tasapuolisesti kaikille.

Meillä on Salwerin kanssa tulostenteossa sellainen sopimus, että Salw tekee tulokset osakilpailuihin 1, 3 ja 5 ja minä puolestaan osakilpailuihin 2, 4 ja 6. Yksi syistä aloittaa kausi näin pian on se että jos oltaisiin viikkoa myöhemmin aloitettu, mahdolliset poissaolot olisivat estäneet minua tekemästä kahden osiksen tuloksia heti aamulla.

Mutta mietin vain sitä, että löytyykö täältä enää tarpeeksi kiinnostuneita osallistumaan? Minä, Tripla, Karhu ja Otto. Siinä on vasta neljä. Lisäksi olen kyllä sitä mieltä, että jos talleja ei ole vähintään viittä, koko tallikisaa ei kannata järjestää. Ankkiksen VM'n viidennellä kaudella oli vain neljä tallia mukana ja voin sanoa että tallikisa oli aika kuivaa kun 75% talleista pääsi automaattisesti mitalisijoille. Osallistujia kyllä oli melko paljon, mutta ei talleja.

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Kun Duck Marathon ei päässyt viime kaudella, se tulee takaisin! Ainaskin yrittää päästä. Tavoitteena on päästä kuuden parhaan joukkoon. Ja kuskeilta pyytäisin olevan aktiviittisia kirjoituksissa.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Lainaus:
Vankkis:

Otto on tunnetusti VM'n kovimpia aamukirjoittajia ja on voittanut monia osakilpailuita vain ja ainoastaan sen ansiosta että muut eivät ole päässeet ennen kymmentä sunnuntai-aamuna koneelle

Nyt selvisi syykin miksi Otto vastustaa tätä uudistusta, tuskin kukaan haluaisi luopua salaisesta aseesta, jos sellaisen sattuu omaamaan. Oton salainen ase onkin se aamukirjoitus ja nyt siitä ei ole mitään hyötyä.

Lainaus:
Vankkis:

Nyt on tasapuolisesti kaikille.

Niin on, tämä pitää käyttää hyödyksi ja kostaa Otolle pari häviötä osakilpailuissa, jotka hävisin Oton aamukirjoituksen takia.

Lainaus:
Vankkis:

Mutta mietin vain sitä, että löytyykö täältä enää tarpeeksi kiinnostuneita osallistumaan?

Älä heti heitä pyyhettä kehään. Toivoa on aina ja uskoisin muidenkin tulevan mukaan, jos talleja olisi valmiina. Kaikki eivät halua perustaa talleja.

Fort Tripla

Vierailija

Noh, esimerkiksi kaudella 8 en kirjoitellut viestiäni juuri ollenkaan aamuisin, vaikka siltä saattoikin näyttää. Ei niistä taktiikoistani sitten sen enempää...

Lähinnä mua vaan harmittaa se, että mulla on mahdollisesti heti ekan osakilpailun aikaan paljon menoa (nimittäin silloin on syysloma), joten jos se osakilpailu menee ihan penkin alle, niin en kyllä aio vetää loppukautta tosissani. Toivottavasti kuitenkin ehdin kirjoittaa.

Vierailija

Kelpaanko mä viime kauden katastrofin jälkeen enää millekkään tallille? Voin nimittäin tulla ihan mihin tahansa talliin. Jos en pääse mihinkään talliin päivä ennen kuin tallien ilmoittaustumisaika loppuu teen oman tallin. Mutta nyt, onko joku kiinnostunut musta?

Vierailija

Itse voisin tulla mukaan tuohon Fort Triplan CadEs- talliin, jos hänelle vain sopii. Jos en pääse mukaan, niin ilmoittaudun siinä tapauksessa johonkin muuhun talliin.

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Lainaus:
Tuplanolla2:

Itse voisin tulla mukaan tuohon Fort Triplan CadEs- talliin, jos hänelle vain sopii. Jos en pääse mukaan, niin ilmoittaudun siinä tapauksessa johonkin muuhun talliin.

Kirjoittajat on jo valittu, ne ovat minä ja Vankkis, joten pelkästään varakirjoittajan pesti on jäljellä. Lisäksi, jos tulet talliin mukaan varakirjoittajana viesteiltäsi vaaditaan pituutta ja tarvittessa aktiivisuutta. Tallipäällikkönä kunnioitan myös muiden käyttäjien mahdolllisia toiveita talliin, joten vielä en tee päätöstä suuntaan tai toiseen.

Lisäksi kaipaisin vielä Vankkikselta mielipidettä tähän asiaan, sillä toisena kirjoittajana hän saa ilmaista mielipiteensä.

Fort Tripla

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Voisin tulla Santtu99:n talliin, eli Duck Marathoniin, jos vain sopii Santulle. Pyrin olemaan aktviinen, mutta voi minulle käydä samalla tavalla kuin viimekaudella: kiinnostus loppuu.

Eli käykö, Santtu99?

Santtu99
Seuraa 
Liittynyt1.12.2009

Lainaus:
Re: Viestimaraton: Talli-ilmoitukset ja -ilmoittautumiset

vikke98 - 10.10.10 04:49 (ID 641151)

Voisin tulla Santtu99:n talliin, eli Duck Marathoniin, jos vain sopii Santulle. Pyrin olemaan aktviinen, mutta voi minulle käydä samalla tavalla kuin viimekaudella: kiinnostus loppuu.

Eli käykö, Santtu99?

Kyllä käy että, tervetuloa Duck Marathoniin! Toivotaan että talli pääsee siihen tavoitteesseen eli kuuden parhaan joukkoon, mutta jos ei kuutta tallia tule, niin kerron uuden tavoitteen.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat