kuka sinun mielestä on ankkalinnan paras koira

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tähän voi kirjottaa oman ankkalinnan koiran josta pitää

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minä tykkään plutosta, vaikka harvoin sitä Aku Ankka-lehdessä näkee, tykkäsin siitä Pluto erikoisliitteestä hyvin paljon. Sen takiaa minun mielestä Pluto on Ankkalinnan paras koira, sillä Plutolla on aina jotain jännittävää tekemistä. Lisäksi kaikki Pluto tarinat ovat minun mielestä hyviä. Tämän takia sanon, että Pluto.

Vierailija

Pluothan tuo, vaikka Mikin koira onkin. Harvoinhan sitä näkee, mutta silloin jos näkee, on se luultavasti sen arvoista? Tokihan Pulivarikin, joka tosin esiintyy vielä harvemmin.

~ Viitta on voimaa

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Koiria ei montaa kappaletta Ankkalinnassa ole ja varmasti ne kaksi tunnetuinta ovat Pluto ja Pulivari, vaikka onhan Akkareissa nähty jos minkälaista hurttaa. Yksi näistähän on Puhuva koira, joka esiintyi Carl Barksin samannimisessä tarinassa ja mikäli jokin koira pitäisi valita yhden repliikin perusteella, niin Puhuva koira veisi ylivoimaisesti voiton.."Elämme kovia aikoja ystävä hyvä."

Usein sanotaan, että sellainen koira millainen isäntä ja tämä pätee myös näissä kahdessa tapauksessa. Pulivari on laiska, paljon syövä koira aivan kuten Akukin. Aku tosin kiihtyy hyvin helposti, mitä ei Pulivarista ainakaan äkkiä huomaa. Vaikka Aku usein huutaakin Pulivarille ja kohtelee tätä joskus vähän kaltoinkin, niin silti Pulivari on valmis puolustamaan isäntäänsä ja pelastaakseen tätä vaaroilta, niinkuin muutamissa tarinoissa ollaan nähty. Pluto on puolestaan todella reipas ja urhea koira ja valmis seikkailuihin aivan kuten Mikkikin. Itse ottaisin mielummin Pulivarin, koska Pluto on liian energinen koira minun makuuni. Pulivari on sympaattinen koira ja sitä käy välillä sääliksi, kun Aku purkaa raivoaan siihen. Minusta siis Pulivari on paras koira.

Vierailija

Pulivari ja Pluto. Ei oikein muita koiria ankkalinnasta löydy ainakaan minun tietääkseni.

Pulivari on hieman laiska ja Pluto taas on hulluna kissoihin. Molemmilla on puutteensa mutta koira ihmisen (,ankan ja hiiren) paras ystävä.

Valitsen kuitenkin syvän pohdiskelun jälkeen että kumpikaan ei ole toistaan parempia.

Vierailija

Puhuva koira kuolemattomalla viisaudella ''Yup,times are tough'' vaihteeksi englanniksi -spyduck,vakoileva ankka jo vuodesta 08-

Vierailija

En osaa päättää, viekö Pulivari voiton vai viekö Pluto koko potin. Joka tapauksessa, ne ovat parhaita koiria, koska Puhuva koira on kuitenkin 'kertakäyttökoira'.

~SCD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat