Wikipedia-leikki

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli tässä tarkoituksena on se, että minä kysyn ensimmäiseksi jonkun kysymyksen, esim. "Mikä on lempiruokasi" ja seuraava kirjoittaja menee Wikipediaan ja valitsee sieltä "Satunnainen artikkeli" -kohdan (vasemmalla valikossa) ja mikä artikkeli tulee, niin sen otsikko on vastaus. Jos tämä on mielestäsi turha, niin sinun ei tarvitse tulla huutamaan tähän lukkoon, vaan yksinkertaisesti olet vastaamatta tähän.

Laitan ensimmäiseksi kysymykseksi tuon mikä on lempiruokasi?

~ Tapsa

Sivut

Kommentit (3056)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kuulostaa aika hauskalta. Minun lempiruokaani on Wikipedian mukaan Bolboceratinaet, jotka ovat kovakuoriaisten Geotrupidae-heimoon kuuluva alaheimo...

//Jones, Tapsan aloitusviestissä lukee, että hän esittää kysymykset..vai muutetaanko sääntöjä niin, että seuraava laittaa aina uuden kysymyksen?

//Ok...olisihan se pitänyt tajuta..=D

Vierailija

Mun lempiruoka on Wikipedian mukaan joku ISSN : )

Mutta, mikä on seuraavan lempibändi?

We have watched and we have waited. Now we act.

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Sohvaperuna, luulisin, että sinun kuuluisi laittaa seuraava. Ihan vain tiedoksi. Ja minä sain lempiruoakseni Felipe Massan, eli Ferrarilla ajavan formulakuljettajan.

Niin, ja lempibändiksi tuli Saimaannorppa.

Seuraava:

Mitä sinä harrastat?

Vierailija

Ilmeisesti se on Patricia Day.Tanskalainen HorrorPops bändin kontrabasisti ja laulaja.

Seuraava: Mikä on lempipiirroshahmosi?

Vierailija

Pöydältäni löytyy: Suomennoskirjallisuus.Eli mistä tahansa muusta kirjallisuudesta käännettyä eli suomeksi käännettyä kirjallisuutta.

Seuraava: Mitä löytyy seuraavan etupihalla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat