Galleria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten kauan kestää että piirrokset laitetaan galleriaan? Minulla on kestänyt jo yli 2kk. 3pv sitten lähetin uudestaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Omat galleriatyöt- osiossa minulle selitettiin, että kuvien pitäisi tulla näkyviin parin päivän kuluessa. Eipä ole vielä mitään näkynyt.

Vierailija

Lähettämänne piirrokset pitäisi tulla näkyviin oman ankkaprofiilinne sivun alareunasta.Jos siellä on piiroksenne nimi niin klikatkaa sitä ja näette sen.Ja samalla näette onko piirroksenne saanut kommentteja ja arvosteluja.

Vierailija

Tuon varmaan pitäisi toimia, mutta kun ne kuvat eivät ole tulleet perille lainkaan. Eivät varmaan ole tulossakaan :(

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
The God That Failed:

Miten kauan kestää että piirrokset laitetaan galleriaan? Minulla on kestänyt jo yli 2kk.
Olisikohan mahdollista, että kuva (tai kuvateksti) on sisältänyt sääntöjen vastaista materiaalia eikä sitä sen vuoksi ole julkaistu?

Lainaus:
The God That Failed:

Palautekkaan ei ole koskaan vielä toiminut.
Tarkoitatko kenties, ettet ole saanut vastausta kysymyksiisi? Olen kuullut huhuja, että monet muut ovat kyllä saanut lyhyitä vastauksia. Toimituksella kun on niin paljon muutakin tekemistä (Uusien akkareiden, taskareiden, ropsujen yms. tekoa ja muuta asioiden hoitoa.), etteivät varmaan ole ehtineet vastata kysymykseesi.

Olin noin viikko sitten yhteydessä epäsuorasti tuonne toimituksen suuntaan (tarkemmin moderaattori/harjoittelija A-L:aan). Toimituksen porukoilla oli silloin kuulema paljon kiireitä enkä usko, että ne ovat tähän mennessä helpottaneet. Gallerian päivittäminen oli elokuun loppuun asti A-L:n vastuulla, mutta hänen siirryttyä sivuun galleria on luisunut hiljalleen 'koomaan'. Kukaan ei siis ole ottanut galleriaa vastuulleen ja näin sinne ei ole tullut kuvia pitkiin aikoihin.

Minun pitää varmaan (taas kerran) ottaa yhteyttä toimituksen/A-L:n suuntaan, jotta saadaan nuo teidän kuvat näkyviin.

PS. Ensi kerralla tällaiset kysymykset voi esittää "UKK -Usein Kysytyt Kysymykset" -topicissa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat