Onko jollain ollut teidän nimenne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt tämmöinen kysely :)

Eli ootteko törmänny hahmoon, jonka nimi kuuluu teille??

(Helppohan niillä on joiden nimi on Roope, Aku ja Iines ;) )

Mie ainakin olen, eräs mummeli jossain vanhassa Aku Ankassa oli jonkun kanssa piknikillä ja oma nimi kuului tuolle mummelille :D

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minun nimeni oli yhdellä rosvolla Kolmoset-taskarissa. Tämä on turha topic, Ideaa saisi korotaa paremmaksi. Siispä modeille tuli lukottamishommia.

-LH8-

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Aihe on todellakin melko suppea, mutten näin äkkiseltään keksi topicia jossa tätä olisi voinut kysyä ja näin jättää tämä tekemättä. Jos joku muu mode päättää lukottaa tämän topicin, niin en vastusta, mutta itse en näe sille tarvetta.

Oma hiukka harvinaisempi nimeni (Suomessa vain n. 8250 nimistäni henkilöä) on esiintynyt Aku Ankassa ainakin kerran. Tarinassa oli kaksoset, joiden nimet olivat samanlaiset kuin esim. Tupu ja Hupu tai Jari ja Kari. He olivat tarinassa muistaakseni verotarkastajia tai jotain sellaista.. Toisella oli minun nimeni ja toisella lukioaikaisen kämppikseni nimi. : )

Vierailija

Taskarissa (354) Pallo hallussa, tarinassa salainen ihailija. Varmaankin helppo arvata kuka se oikein onkaan.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko jollain ollut teidän nimenne?

Viittavitsi - 18.10.10 08:40 (ID 644980) Taskarissa (354) Pallo hallussa, tarinassa salainen ihailija. Varmaankin helppo arvata kuka se oikein onkaan. ~ Viitta on voimaa

Kun kerta annoit nuin tarkat ohjeet niin olen aika varma, että mikä sinun nimi on jos olet poika.

Vierailija

Nimeni on lähes joka paikassa =D Etenkin Roope-setä lehdissä ;D Yleensä nimeni mainitaan kaikissa Akkareissakin =)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Minun nimeni ei ole mielestäni esiintynyt missään Akkarissa. Se ei ole niin suomalainen nimi, enemmänkin ruotsalaisten käyttämä nimi. Olen suomenruotsalainen ja siksi minulla on sellainen nimi.

Annan vihjeen mikä nimeni on: Entisellä NHL huippumaalivahdilla on sama etunimi. Hän pelasi suurimman osan urastaan Montreal Canadieneissa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat