Ankkapopin Karsinnat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen tuomari ja te laulatte.Minä päätän kuka tippuu ja kuka jää.

-Käy matkaan muuttoankka-

Kommentit (3)

Vierailija

Okei voisihan tähän ilmottautua.

Tässä kappaleeni.Pitääkö olla oma kappale vai

saako otta joltain artistilta?

Kun en tiedä mitä täällä teen soitan jollekin vedän kovempaa.Sä hajoat!vedät jo-jo-jo-jo-jotain moskaa teet jotain tylsää kun vedän kovempaa!

Siinä minun kappaleeni.Kun en tienny pitääkö olla jonkin aritstin vai oma niin tein oman.

€ : :(:)

-jepe kohti sadannetta viestiä-

Vierailija

Ilmoittaudun! Ja lauluni: Mä maalaispoika oon,panen suihketta kainaloon,oon vain köyhä maalaispoika ja syön pelkkää viiliä!Kun mummon letut nään,tulee uskomaton tuoksu nenään,ja sitten kirmaan ruokapöytään,ja

mummo tarttuu juustohöylään ja leikkaa mulle palan.Sitten syönkin kalan,ja ruuan jälkeen mä ruokalevolle alan!Ja sitten meen kalastamaan ja alennu en anastamaan ja saan ison hauen ja sitten suljen uksen! Ja kun tulee talvi,lähden hiihtämään,ja hiihdon jälkeen mummon kanssa leipomaan!Ja kun tulee kevät,linnut tekee pesät,ja raikaa laulu tää! Suihketta kainaloon!

Siinä teille laulu,toivottavasti piditte.

-Elämme kovia aikoja.-

Vierailija

Toinen laulu:Täss' on cavaljerot,ei toisilleen lierot,vaan sulkia ahterin samaaaan! Amigot iloiset jos minne käy moiset,ei veljestään toiset eroa konsanaaaan! Urhoilla vintissä säihkettä kuin myntissä! Ai missä? No tässä! Sanoo caballeroooot!

-spyduck kalastaa-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat