Mitä Don Rosan kirjoja sulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on Kadoneenkijaston vartijat

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En tällä hetkellä omista muita Don Rosa-kirjoja kuin Kolmen Kaballeron paluun. Siinä on kuitenkin Rosan nimikirjoitus, joka on minusta hienoa, sillä hän on lempipiirtäjäni. :)

Vierailija

mulla on kadonneen kirjaston vartijat, sammon salaisuus ja roope ankan elämä ja teot 1ja2 sekä pako kielletystä laaksosta

Vierailija

Omistan tällä hetkellä ainoastaan Musta Ritari sekä Sammon salaisuus. Kolme Caballeroa sekä Pako kielletystä laaksosta ovat kyllä seuraavina hankinta kohteina, sen verran hyviä mielestäni ovat.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Lainaus:
Re: Mitä Don Rosan kirjoja sulla on?

Tapparafani96 - 20.10.10 03:09 (ID 646297)

En tällä hetkellä omista muita Don Rosa-kirjoja kuin Kolmen Kaballeron paluun. Siinä on kuitenkin Rosan nimikirjoitus, joka on minusta hienoa, silä hän on lempipiirtäjäni. :)

Niin munkin.

Vierailija

Mulla on sammon salaisuus,pako kielletystä laaksosta,kymmenen avataran aarreja ja sit semmonen kirja jossa on Rosan sarjoja vuosilta 2004-2009 jotka on ilmestyny akkarissa

Vierailija

Kaikki löytyvät: Musta Ritari, Sammon salaisuus, Temppeliherrojen kätketty kruunu, Kymmenen avataren aarre, Kolmen caballerron paluu, Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 sekä nimikirjoituksella varustettu Pako Kielletystä laaksosta. Kaikki on jo luettu lähes kuluneiksi, varsinkin noistavanhin, Musta Ritari.

-Kia K.

Vierailija

Minulla ei valitettavasti ole yhtäkään Rosan kirjaa!Haluaisin kyllä kovasti,ja aionkin toivoa ehkä Mustaa Ritaria,tai Roope Ankan elämää & teot kirjaa Joululahjaksi.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Minulla on Kolmen caballeron paluu, Sammon salaisuus, Pako kielletystä laaksosta ja Roope Ankan elämä ja teot 1. Paras niistä on minun mielestä Roope Ankan elämä ja teot 1 koska... no se nyt vaan on niin hauska ja kiinnostava. Joululahjaksi aion toivoa ehkä Mustan ritarin tai Kolmen avataran aarteen koska muut Don Rosan kirjat olen lukenut miljoona kertaa ja noita kahta ei niinkään kirjastosta löydy.

??kuukupööpötin??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat