Paras hahmon lemmikki.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pulivari

Kommentit (14)

Vierailija

Minun mielestäni kaikkien pitäisi laittaa kunnon perustelut meinaan muuten tämä menee viestien hankkimiseksi ja mielestäni tämä topic on sentään sen arvoinen on tämä topic että sitä ei moderaattorien lukkoon tarvitsisi lyödä.

Kulu-Kulu koska se on söpö pieni vauvamainen otus joka leikkii koko elämäsnsä yhtä lapsellisesti. Ainoa omistettu Kulu-Kulu Aku Ankassa on Riitta Hanhella (Mikä vääryys.). Kulu-Kulu on esiintynyt vain kahdesti tarinassa joka ei silti ainakaan minua haittaa. Kulu-Kulusta voidaan maksa miljoonia meinaan edes Roope MacAnkka ei saanut sitä alle miljoonan hintaan. Kulu-Kuluja on harmikseni vain yksi yksilö.

Ja To Ta 12 se on Figaro.

_chew chew_

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kisumisu ehdottomasti, se on hauska säikähtäessään aina Touhon ilmestyessä paikalle. Ja olemukseltaankin mielenkiintoinen, kuten kissat yleensä. Tykkään muutenkin hirveästi kissoista, ja olen tavallaan niiden "sukulaissielu".

Pulivari on aika tylsä, löhöilee, syö ja haukkuu pelkästään. Tai no, pelastihan se kerran Akun ja pojat susilta. Siitä piirteestä mä kyllä pidän siinä.

Lainaus:
ToTa 12: En nyt muista nimeä, mutta Minni Hiiren mustavalkoinen, jo Pinokkiossakin esiintynyt katti.

Tarkoitatko kenties Figaroa? Mulla on hämärä muistikuva, että tuo saattaa olla kyseessä. Mutta saatan muistaa väärinkin. Onhan se aika hauska.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat