Kerro kolme hyvää asiaa edellisestä käyttäjästä

Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tämä ei ole kovin minuntapaistani tehdä nykypäivänä tällaisia leikintapaisia aiheita, joka varmaan muistuttaakin jo ennestään monia topikeita, mutta otin riskin ja tein tämän. Seuraukset vastaan itse.

Eli, mielestäni näinä kalseina aikoina käyttäjiä pitäisi rohkaista pienillä virikkeillä, jotta uudet käyttäjät rohkaistuisivat jämään tänne ja lisäämään niin kehitystään, sekä vanhat käyttäjät voisivat tyydyttyä (kenties) tämän topikin avulla.

Minä olen kirjoittanut aloitusviestin. Seuraava siis kertoo ainakin kolme hyvää asiaa, mitä muistaa minusta / mitä minussa on hyvää (saa laittaa ranskalaisilla viivoilla, mieluiten kuitenkin kokonaisina lauseina). Sitten sitä seuraava kirjoittaa taas edellisestä hyvät asiat... mitä minä tässä höpötän, tällaiset leikit ovat säännöiltään jo liian tunnettuja. : D

Aloittakaamme siis heti maailman parantaminen pienillä virikkeillä.

(Otsikon saa joku muuttaa, jos siihen on tarvis)

Sivut

Kommentit (437)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Hyvä topic! : D

DOT:ista on erittäin paljon hyviä asioita, mutta jos pitää sanoa vaan 3, niin selvä: Hän kirjoittaa isoja ja mielenkiintoisia viestejä, hän on ystävällinen muille sekä hän on (omasta mielestäni) hyvä piirtämään! : D

~ Tapsa

Vierailija

Ihan jees topic, vaikkakin saman kaltaisia tosiaan on, mutta positiivinen palaute kullekin käyttäjälle voi tosiaan rohkaista jokaista kirjoittelemaan useammin ja enemmän tänne ja kenties kertomaan rohkeammin omia mielipiteitään eri asioista mikä on aina hauskaa!=)

Koira ankka lähettelee asiallisia ja mukavia viestejä joita on mukava lukea. Hän on jokaiselle ystävällinen.=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

No onhan tämä ihan ok topic, ja siksi minä tänne päätän kirjoittaa.

Nöösi on mukavan asiallinen, osaa hyvin kirjakielen ja hänen viestejään on todella hauska lukea.

Vierailija

Hyvä topic : ) Dotille plussat. Mutta, Temerille;

-hyviä viestejä, kielioppi hallussa

-mukava juttukaveri

-muuten kiva tyyppi

Eli siis Temer on kiva tyyppi : )

Vierailija

Jones Duck:

-Hän on asiallinen eikä spämmää

-Viestit ovat hyvän pituisia, ja niissä on aina huumoria

-Kielioppi ja kirjakieli sujuu hyvin.

-HH!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Hessu hissu! on kestoaktiivinen käyttäjä, jonka viestit ovat pitkiä, asiallisia sekä mielenkiintoisia. Hänen kanssaaan on aina kiintoisaa keskustella, ja häneltä riittää lentävää kommenttia asiaan jos toiseen. : )

Ja toki myös yli kolme asiaa saa kertoa. : D

Vierailija

Krisulista löytyy aktiivisuutta, viestit on asiallisia (ainakin kaikki ne mitä minä olen nähnyt) ja kirjoitukset ovat sujuvia : ) mukavantuntuinen käyttäjä : )

Vierailija

Roosukkaa en ole paljoa ennen nähnyt, mutta silti keksin ihan varmasti jotain;

-Mukavalta vaikuttava käyttäjä

-Viestienkirjoitus hallussa

-Hymiöt : ) (i love them!)

Eli mukava käyttäjä : )

Vierailija

Jones Duck on mukava käyttäjä. Hän on ystävällinen kaikille, niin uusille, vanhoille kuin siltä väliltäkin oleville käyttäjille!=)

Hänen viestinsä ovat asiallisia ja mukavaa luettavaa.=)

*Nöösi, nauru naamalla*

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat